Omlazení.cz - nabídka partnerství

Roztroušený tým Omlazení.cz hledá posilu. Člověka kultivovaného, učenlivého, flexibilního a spolehlivého. Jeho pracovní náplní bude navazovat vztahy s klinikami plastické chirurgie a spoluvytvářet jejich marketingovou strategii tak, aby v ní měly své místo i aktivity na Omlazení.cz.

img

Zde mohl být fádní obrázek dvou lidí jak si podávají ruce na znamení partnerství. Omlazení.cz se snaží nebýt fádní.

Stručně o Omlazení.cz

Nejprve vysvětlím onen “roztroušený tým”. Dvorní grafik Omlazení.cz je z Kroměříže, programátor z Jihlavy, nová (v září najatá) programátorská firma ze Šanova, Kristýna Kupská, která je zodpovědná za prodej inzerce a PR středním a menším firmám, operuje z vísky u Brna a všechny tři redaktorky jsou také každá z jiného kouta republiky. O to, abychom se na dálku nepošlapali, se snaží z pražských Vinohrad koordinovat moje maličkost. Je nás tedy zhruba osm, ale jen já pracuji pro Omlazení.cz na 100% plný úvazek. Spolupráci nám usnadňuje řada online nástrojů: Google Documents, Highrise, Súčto, Doubleclick a další.

Hledáme posilu

Nehledáme prodejce reklamy. Pokud přijdete za vedením kliniky plastické chirurgie a řeknete “Kupte si banner, je moc pěkný a ani není moc drahý”, nepochodíte. Takových by bylo... Hledáme člověka, který zjistí, co danému pracovišti na poli marketingu chybí a pomůže mu situaci zlepšit. Kliniky jen málokdy mají standardní marketingové oddělení a pokud se v některé přeci jen člověk s cedulkou “marketing” na dveřích vyskytuje, často je ve svých rozhodnutích nadstandardně silně podřízen někomu nad ním (řediteli, ale často i lékařům). Ideálním výstupem navázání úzké spolupráce s klinikou by mohl být (roční, půlroční) marketingový plán, ať už zaměřený jen na aktivity spojené s Omlazením.cz nebo i zahrnující aktivity mimo Omlazení. Inzerce, soutěže, PR články, sponzorství redakčních článků, tiskovky, prezentace novinek. Koordinace, přehled, sladění, synergie, efektivita, pomocná ruka. To jsou klíčová slova, která by z vašeho přístupu ke klinice měla být cítit.

Ideální kandidát

Z hlediska popisu práce ideální kandidát neexistuje. Pokud se objeví silná osobnost s vlastní vizí předefinuje to, co jsem výše napsal, a upraví si tak sám/sama náplň své práce, budu jen rád. O svou představu vás ale neokradu. (Některé podmínky jsou dané předem tím, jak a kde kliniky fungují.)

Muž nebo žena?

Na tom nezáleží. Rozhodně není podmínkou, abyste to byla vy, členka/přispěvatelka Omlazení.cz. Může to být váš partner, či kdokoli jiný z vašeho okolí, o kom si myslíte, že by se na tuto práci hodil.

Jen z Prahy

S tím se nedá nic dělat. Největší počet klinik je v Praze. Ano, jsou i jinde a do mnoha se jistě vyplatí zajet, dělat to ale opačně a dojíždět třeba z Brna či Ostravy do Prahy by bylo velmi nákladné. Toto je tedy podmínka nutná: Praha nebo velmi blízké okolí Prahy.

Znalost jazyků

Ne, není to třeba. Co ale znamená v originále například “feather lift” vědět musíte.

Komunikační a prodejní schopnosti

Ano, ale všeho s mírou. Rozhodně nehledáme “rozené obchodníky/obchodnice”, kteří svými mrštnými jazýčky udělají primáři kliniky za pět minut díru do hlavy. Jak už jsem uvedl v úvodu, hledáme člověka spolehlivého, kultivovaného, důsledného a hlavně... schopného naslouchat. Partnery vám budou velmi inteligentní lidé, kteří toho už v životě hodně slyšeli, zažili, udělali. (Já sám jsem založením více analytik než obchodník, a přesto jsem si v praxi ověřil, že tuto práci bych zvládl.)

Znalost marketingu

Ano. Těžko se mi definuje na jaké úrovni, ale během návštěvy kliniky to musíte být vy, kdo v rozhovoru o marketingových tématech bude tahat za delší konec.

Znalost internetového marketingu

PPC, CPT, imprese, CTR, AsdSense, Net Net,... Časem to budete muset ovládat jako když bičem mrská, ale jako podmínku bych toto na úvod nekladl. Zbytečně by se zúžil počet kandidátů a vše výše uvedené (a mnohé jiné) se dá celkem rychle nastudovat. Třeba i s mojí pomocí.

Zkušenosti v oboru

Pokud jste pracoval/a jako marketingový poradce pro Seznam.cz, určitě se na vás budu dívat jinak než na ostatní, podmínkou ale podobná praxe rozhodně není. Občas může být i na škodu. Kliniky jsou velmi specifický segment, ke kterému bude třeba vypracovat si zvláštní přístup.

Odměna

Na přesných podmínkách se domluvíme osobně, jen předešlu, že standardní provize je v tomto oboru 20-25% z realizovaného objemu objednávek.

Hlavní poměr, vedlejší poměr,...

To bude také předmětem dohody. Je celkem možné, že role styčného důstojníka mezi klinikami a Omlazením na poli marketingu by vás po čase nezatížila na plných 100%. Také je otevřená varianta, že už něco podobného děláte a Omlazení.cz si jen přidáte do svého portfolia. Nedávno se mi třeba jako vhodný kandidát jevil člověk, který mi prodával pojistku na auto. Zmiňuji to proto, abych naznačil, co myslím slovy “něco podobného”.

Kontakt

Máte-li o spolupráci předběžný zájem, napište mi na lukas.vodicka@omlazeni.cz. Nepište mi však o “další informace”. Žádné nemám. Napište co nejvíce o sobě a případně se na něco zcela konkrétního zeptejte. Na konkrétní otázky velmi rád konkrétně odpovím. Můžete se také zeptat přímo zde pod tímto článkem pomocí svého FB účtu. Už se těším, až vás budu moci pozvat na kávu. Lukáš Vodička manažer projektu Omlazení.cz.



Komentáře

Nepřihlášený uživatel nemůže komentovat

Zde se můžete Zaregistrovat, případně Přihlásit

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.




NOVÉ
Dokonale hladká pokožka navždy díky trvalé laserové epilaci

Dokonale hladká pokožka navždy díky trvalé laserové epilaci

Estetická dermatologie

S názorem, že holení nežádoucích chloupků je život obtěžující činnost, se určitě ztotožní spousta žen, ale i mužů. Současná moderní doba si vyžaduje dokonale oholené tělo, a to jak na částech, které běžně vystavujeme okolí, tak i v intimních partiích.

TIPY A TRIKY
Jak na sluncem unavenou pokožku

Jak na sluncem unavenou pokožku

Kosmetika

Teplé počasí, slunění se na pláži a koupání v moři... Léto dělá s lidskou psychikou divy, jenže naše tělo volá naopak o pomoc. Nepodceňujte v létě kosmetickou péči – na pláži ani doma.



NOVÉ
Těhotenský polštář z JUKKI, pomocník na spaní i kojení

Těhotenský polštář z JUKKI, pomocník na spaní i kojení

Životní styl komerční článek

Těhotenský polštář si oblíbila dlouhá řada maminek! A nejen těch v očekávání, ale i těch stávajících. Těhotenské polštáře jsou totiž kouskem, kterého se ani po poporodu určitě nevzdáte. Využijete jej jak v těhotenství, tak při kojení. Kojicí polštář, jak se této praktické vychytávce jinak také říká, si zkrátka zamilujete. Těhotenské polštáře ve tvaru C vám zaručí pohodlí během spánku v těhotenství a absolutní komfort pro vás i vaše miminko při kojení. Jak těhotenský polštář vybírat a co dalšího pro těhotné vám JUKKI nabídne? A je lepší koupit těhotenský polštář i ten kojicí, nebo si vystačíte s jedním, jež využijete na několik způsobů? Prozradíme vám, proč stojí za to u JUKKI nakupovat.