arrow
profile_image
noeud
od 17. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Zajímá mě, jestli se někomu z Vás taky stalo tohle: Mall.cz garantuje 500,- Kč
"Zboží bude odesláno nejpozději následující pracovní den, jinak u nás máte poukaz na slevu v hodnotě 500 Kč na další nákup." Zboží jsem objednala ve čtvrtek a na prodejnu dorazilo až v úterý, poukaz mi nepřišel tak jsem psala mail a sdělili mi, že nesplňuji podmínky, protože vše dle nich proběhlo včas. Zajímá mě jestli jsem jediná komu se to stalo, nebo je to jen z jejich strany jen marketingový tah a když má přijít na věc tak je problém...

arrow
profile_image
lenčaaa
od 1. 2. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

A kdy ti přišel mail, že to mají na skladu a odesílají?? tam jde totiž o to, že to do druhého dne pošlou, ne že ti to do druhého dne přijde ...

arrow
profile_image
anýzka
od 22. 12. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Objednala jsi nejspíš ve čtvrtek odpoledne a objednávku dostali k vyřízení v pátek a tudíž následující pracovní den odeslali- to bylo pondělí a v úterý dorazilo na prodejnu. Nevidím v tom žádný podfuk.

arrow
profile_image
lijuli
od 22. 8. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na anýzka: Taky bych to tak viděla.
Já tedy s nákupy na Mall.cz vůbec potíže nemám. Vždy přijde, jak bylo dle objednávky stanoveno. Jejich datum dodávky mi vždy naprosto sedí.

Doručení a odeslání je rozdíl, proto jsem vám upravil název tématu.

arrow
profile_image
smarny mojeid
od 28. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji anýzka: Objednala jsi nejspíš ve čtvrtek odpoledne a objednávku dostali k vyřízení v pátek a tudíž následující pracovní den odeslali- to bylo pondělí a v úterý dorazilo na prodejnu. Nevidím v tom žádný podfuk.

Souhlasím. Mall je v tomto férový, takže slečna objednala skutečně až po lhůtě, takže zboží nemohlo být tak rychle odbaveno. Pro příště doporučuji objednávat zboží v hodinách, které oni doporučují.Ty časy určitě měli na webu, takže se příště mrkni a bude to v pořádku.

arrow
profile_image
kimiček
od 23. 9. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Mě jednou poslaly objednávku později a částku 500 korun na další nákup jsem od nich opravdu obdržela

arrow
profile_image
noeud
od 17. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na anýzka: Před objednáním tam na mě svítilo, že zboží bude k vyzvednutí v pondělí 29.10., stejná informace přišla emailem, ale přišlo až o den později, proto myslím, že podmínky pro "odškodnění" poukazem splňuji

arrow
profile_image
lenčaaa
od 1. 2. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

tam se opravdu jedná o to datum odeslání, takže jestli jsi to ve čtvrtek večer objednala, v pátek oni přijali a klidně i odeslali, ale např až odpoledne (tak to opravdu odeslali hned druhý den), to že se to díky ppl nebo poště( když to poslalu až v pátek večer, pošta to začala doručovat až do pondělí, tím pádem v úterý si to měla doma) pozdrželo už u nich nemá vliv ...

arrow
profile_image
Andrea - MALL.CZ
od 9. 11. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Dobrý den,
je to skutečně tak, jak většina píše, na našich stránkách uvádíme: "Objednáte-li si zboží Skladem MALL, odešleme vám ho (nebo na prodejnu) nejpozději následující pracovní den. Pokud by se tak nestalo, dostanete od nás jako omluvu slevu 500 Kč na další nákup."

Chápu, že si to lidé občas pletou a myslí si, že se jedná přímo o doručení zákazníkovi.

Pokud ale chcete, ověřím to, je možné, že jsme se skutečně zpozdili. Stačí,když mi pošlete na overeno@mall.cz číslo objednávky, které se to týkalo a já Vám dám vědět.

Ostatním moc děkuji za milé příspěvky.

Andrea Ulagová
velvyslanec zákazníků MALL.CZ

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené