Cituji Christal: prodejna je od toho, aby prodávala... servis je od toho, aby spravoval.. chápeme?

Tak jasně, ale na té prodejně mají své "techniky", kteří řeší reklamace a mají ti pomoci / vyřešit problém a teprve pokud není možné, tak odeslat produkt do specializovaného servisu výrobce, jeden takový mi byl zavolán, neřešila jsem to s prodavačem (který to má prodávat) samozřejmě (ale to šlo o jiný problém, ne tyhle nožičky)

Cituji Christal: v případě "imidžovek" je nárok na reklamaci

no asi nezbude, než to opravdu reklamovat, resp. požadovat nové nožičky, což dopadne nejspíš tak, že budu muset notebook zabalit a oni ho pošlou do toho servisu, kde mi možná ty nožičky dají...(tomu sem se chtěla vyhnout, protože budu nějaký čas bez notebooku)

Z té Asus podpory, kam jsem napsala a kde zaručují odpověď do 14 dnů, na můj dotaz vůbec nereagovali...

Cituji littleL: Z té Asus podpory, kam jsem napsala a kde zaručují odpověď do 14 dnů, na můj dotaz vůbec nereagovali...

Asus má ľudí totálne na háku a hrabú len prachy, pretože sú jedny z najväčších predajcov elektroniky ..ale všetko je len dočasu..takýmto štýlom ľuďom raz dojde trpezlivosť.

Cituji littleL: tomu sem se chtěla vyhnout, protože budu nějaký čas bez notebooku

co vím, tak jdou proti konkurenci strategií 14ti denní lhůty na opravu..
Reaguji na tamarka1105: tak já třeba mám už druhý ntb Asus.. ten první odešel spíš z toho důvodu, že už byl morálně zastaralý, i po vylepšení nestíhal, měl svůj věk, ale nic na něm jinak neodešlo... tento novější mám krátce, asi tak půl roku, ale spokojenost, jak s vybaveností, tak s výdrží baterie... uvidíme do budoucna..

Cituji tamarka1105: Asus má ľudí totálne na háku a hrabú len prachy, pretože sú jedny z najväčších predajcov elektroniky

nevím, proč si myslím, že tak nějak obdobně to bude u všech těch větších výrobců...

Cituji Christal: strategií 14ti denní lhůty na opravu.

no, já si těžko dovedu představit týden bez notebooku, protože ho používám jak do školy, tak i do nynější práce a to každý den...ale jako kdybych řešila nějaký jiný problém s notebookem, taky bych to musela nějak zvládnout, každopádně je požádám, jestli by to nešlo jen poslat (ty nožičky) a pokud budou chtít i notebook, tak si asi radši zvyknu na ty díry v klávesnici

jinak mi taky Asus nepřijde nějaký vyloženě špatný, ale příště budu asi volit spíš Acer, co jsem našla, tak jsou to hodně dobře hodnocené notebooky, jen ten design není u většiny nic moc

Cituji tamarka1105: Asus má ľudí totálne na háku

podle toho, jak dodržují své čtrnáctidenní lhůty, mi to taky přijde ale nevím, jestli je to někde lepší

Cituji littleL: ale příště budu asi volit spíš Acer

to je jen odnož Asusu...

Cituji littleL: každopádně je požádám, jestli by to nešlo jen poslat (ty nožičky) a pokud budou chtít i notebook

být tebou, zavolám si přímo do Asusu v Ostravě, mělo by to tak teoreticky jít, ale oni součástky na opravy posílají v rámci mimozáručních oprav, tzn. platila by sis to, což by v tvém případě, kdy už tu "součástku" nemáš, jistě bylo.. můžu tě ale uklidnit, že taková nožička nemůže stát moc

Cituji Christal: můžu tě ale uklidnit, že taková nožička nemůže stát moc

... pokud kvůli tomu nebude třeba měnit celou klávesnici teda

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené