arrow
profile_image
adonisa
od 27. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahoj holky,koupila jsem dceři boty v Humanicu v listopadu,kozačky,po třech týdnech jsem je byla reklamovat kvůli rozjetého zipu-levá botka. Reklamaci uznali,opravili s tím,že se to stává z důvodů,že se do bot dávají rifle tak ten zip je natáhlý a rozjede se. Ok,koupila jsem další kozačky náhadní,širší do kteých si může riflíky dávat a ty opravenéjsme skutečně používali,jen kdyý měla elastáčky nebo štrample. A opět zip se rozjel!! Jak mám postupovat,aby mi neprováděli opět opravu (na kterou se čeká dva týdny). Chci botky buď vyměnit nebo vrátit peníze. Vím,že budou bojovat o to aby se tak nestalo,jak teda mluvit? děkuji moc

arrow
profile_image
Alisss
od 4. 1. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Myslím, že peníze by ti měli vrátit po třetí závadě takže pokud má dcera náhradní boty, reklamovala bych je myslím, že nebude dlouho trvat, než se rozjedou potřetí, když už to takhle udělali dvakrát

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené