arrow
profile_image
Lenka332
od 8. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Dobrý den, včera jsem celé odpoledne vytvářela fotoknihu, ještě hodinu kontrolovala, zda je vše na milimetr přesné a dokonalé. Při objednávání (při ukládání) fotografii jsem ale zjistila, že pár fotografii se nehezky posunulo, i když u mě v programu byly umístěné správně, ale objednávka už byla potvrzena. Ihned jsem odeslala e-mail, že bych chtěla fotoknihu stornovat a ráno se i telefonovala, ale by mi řečeno, že se s tím nedá nic dělat. Chci se proto zeptat, zda uspěji u reklamace, zda mi knihu opraví nebo vrátí peníze(je to dárek, tak bych nejraději objednala znovu) a nebo jestli si ji nemam ani vyzvedávat (zda je nějak vymahatelný, abych si knihu vyzvedla). Štve mě, že bych měla dát osm stovek za něco, s čím nejsem spokojená. Předem děkuji za odpovědi.

A přes jaký web sis to objednala? Já objednávala fotoknihu i kalendář přes www.tiskproradost.cz a tam bylo vše bez problémů, program ve kterém jsem to dělala ještě uupozorňoval, že má fotka třeba horší kvalitu, ať ji zmenším apod.. Takže já problém neměla. A ty máš knihu již doma a chceš ji reklamovat? Fotky jsou hodně posunutý, useklý? Nebo?

Je to blbé, nejedná se např. o triko, ale o věc, kterou oni dál neprodají, tak nevím no.. Ale pokud jsou fotku posunuty o velký kus či useknuty, tak bych to chtěla také vyměnit za opravenou fotoknihu...

arrow
profile_image
sarousek
od 23. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

To je divný, pokud jsi hned po odeslání reagovala tak ji těžko hned na druhé straně někdo začal tisknout. Podle mě máš právo na zrušení.

Reaguji na sarousek:
I já si myslím...

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené