arrow
profile_image
coconutlatte
od 4. 2. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahoj,
koupili jsme si zájezd německé cestovky Glauch reisen přes cestovní agenturu Optitravel. Na dovolenou jsme odletěli a po příletu do Turecké Antalye nám bylo řečeno, že Glauch odstoupil od smlouvy s dopravcem a tedy nemáme zajištěn odvoz a máme jet taxíkem, že nám to potom proplatí. Na hotelu nám po pár dnech sdělili že za nás cestovka taky nezaplatila, tudíž jsme si vše museli zaplatit na vlastní náklady. Vyhodili nás z hotelu a museli jsme si sehnat letadlo do Brna na vlastní pěst. Za dovolenou jsme dali 16 000,-, a dalších asi 16 000,- jsme si znovu zaplatitili na místě sami. Chci se vás zeptat jestli jste některá podobnou situaci nezažila a na co máme za těchto okolností nárok. Děkuji za každou radu

arrow
profile_image
smarny mojeid
od 28. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na coconutlatte: A delegát nebyl ani na letišti a ani jeden den v hotelu na začátku pobytu? Pokid jste koupili zájezd přímo u CK a ne přes agenturu ještě, tak doporučím kontaktovat německou ochranu spotřebitelů a nebo jejich asociaci CK a CA - to neznám konkrétně, budeš si muste vyhledat na netu. A ještě se podívej na webovky té CK, u koho byla pojištěna a kontaktuj pojišťovnu ohledně úhrady nákladů, tak snad máte všechny faktury.

Hodně štěstí.

arrow
profile_image
coconutlatte
od 4. 2. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Zájezd jsme kupovali přes agenturu, ale ti za to prý nemají žádnou zodpovědnost a jsou pouze zprosředkovatelé, tak to máme řešit přímo s cestovkou. Zítra ještě jdeme do té agentury zjistit co se bude dál dít. Po nějakém delegátovi v Turecku nebyla ani stopa. A děkuji moc za radu

arrow
profile_image
Tiakia
od 1. 4. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na coconutlatte:
Tady si najdi jak přesně postupovat URL

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené