arrow
profile_image
sisi10sisi
od 29. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj,
prosím súrne o radu
Priateľovi sme kúpili dioptrické brýle, bezrámové, teda majú len bočnice a nad nosom ten držiačik. Už 2x sa stalo, že sa ulomil kúsok vnútorného rohu skla a brýle boli nenositeľné, lebo nedržali pevne, proste zle vymyslený systém upevnenia skla.
Prvýkrát to vymenili, ale teraz by sme chceli buď výmenu za úplne iný typ rámikov alebo vrátenie peňazí. Máme na niečo také nárok??
Brýle sú kupované pre 13mesiacmi.

Ďakujem veľmi pekne za rady

arrow
profile_image
vilaamalka
od 18. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

no osobně si myslím, že ne, protože větší křehkost je vlastností vrtaných brýlí a je třeba s tím počítat. leda by se vám podařilo je přesvědčit, že to není vaše chyba, ale chyba výrobce, že jsou, jak píšeš, špatně "vymyšlené". ovšem i kdyby to byla zase reklamace, tak je to teprv druhá, což znamaná zase jen opravu.

arrow
profile_image
totik
od 8. 6. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Pokud vím, nárok na vrácení peněz máte až po třech reklamacích..

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené