arrow
profile_image
adio2katka
od 27. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahoj

Nemátě nekdo zkušenost s tripsta? Mám docela problém, zákaznický servis je v aj a dalších jazycích, Po včerejším bookingu jsem zjistila, že datum odletu se změnil na říjen, já potřebuji září. Psala jsem email včera, ráno jsem volala na zákaznický servis a nemůžu se jim dovolat. Chci se zeptat, máte někdo zkušenosti se zrušením letu a pak následným vrácením peněz- Poplatek za zrušení letu je za osm stovek. Společnosti je Brussels airlines. Díky moc

arrow
profile_image
Jannnie
od 26. 10. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Máš už vystavenou letenku nebo zatím jen rezervaci ? Tohle je totiž klíčové a navíc i to v jakém tarifu byla zakoupena letenka s Brussels airlines. Pokud budeš mít už fyzicky vytištěnou letenku před víc jak 24hodinami tak se storno bude řídit zakoupeným tarifem...a pokud je zakoupený tarif nevratný tak zpět dostaneš jen letištní poplatky bez palivového příplatku, ze kterého si zprostředkovatel odečte ještě zmíněných 800czk.
Pokud si nejsi jistá podmínkami, doporučuji kontaktovat přímo dopravce a to Brussels airlines.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené