Petuliiina
od 4. 4. 2008

Nebyla hodnocena

Cituji Pettttrushka: To bych si přála taky, ale můj pes asi hodně zlobí, když nejsem doma a pak když přijdu domů, tak najednou hned začne pít, takže podle mě tak zlobí, je vystresovanej, že má takovou žízen a dokáže se v klidu napít až když jsem doma ... Aspoň takový mám z toho pocit.

Ona fakt strašně ráda spí, ráno než jdu do práce sní jdu ven a pak ji dám zpět do postele a už se mi několikrát stalo, že sem přišla z práce třeba v 13.00 a ona teprv seskočila z postele (neumí na ni vyskočit, umí jen skákat dole), takže je mi jasné, co celé dopoledne dělá... A když nespí, tak si hraje, miluje pískací hračky a dokáže se zabavit i sama, dokáže 2 hodiny v kuse dělat randál s pískací hračkou..

Dominika08
od 18. 7. 2012

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Jani.czkaa: Já tě chápu, také jsem někdy až moc citlivá, když se jedná o moje zvířátka. Ale jednoduše a prostě si musíš uvědomit jedno - je to pořád jen zvíře, pořád je to jen pes. A věř mi, že cesta letadlem, a to, co se líbí Vám, by se určitě nelíbilo jemu. I když odjedete, bude tesknit den, dva a pak si zvykne. Věř mi, neřeš to, přijmi to tak, jak to je a užij si dovolenou. Já to také tak prožívala, jeli jsme na týden pryč a nakonec jsme si dovolenou užili my a o naše fenka, která byla na prázdninách u rodičů

Majklik
od 1. 7. 2013

Ahoj,

naprosto chápu jak se cítíš... Máš 2 možnosti.... Buď na dovolenou nepojedeš a nebo ho dáš k rodičům.. Vzít sebou bych rozhodně neriskovala.. sám zavřený v kleci v letadle.. Hrozná představa.... My vždycky dáváme naši fenku k ségře a dýl jak 8 dní se nikde nezdržujem... Pořád na ni sice myslíš, copak asi dělá, jestli netrpí a tak, ale dá se na tozvyknout... Vždycky si řeknu "je to je pes" ale stejně to moc nepomáhá... Držím palce

Psa sebou určitě neber, na palubu letadla se berou psi do 6 kg i s přepravkou. Trápit psa v cargo prostoru a následně pak dva týdny v horku ( kor když je černý ) nemá smyslu. Buď vymyslite dovolenou, kde s vámi pes pojede nebo jej nechejte doma.
Taky jsem byla navázaná na svého psa, všude se mnou, v práci v autobuse taky docela často se mnou, v posteli se mnou - najednou jsem ji musela nechat na dva měsíce u Bývalého, protože jsem v zahraničí a na začátku by byl s ubytováním se psem problém. Často jsme v kontaktu na Skype, takže ji vidím, mluvím na ni, .... noo a ona mne ani pořádně nevnímá, líže Bývalého, kouše kostičku, válí se v posteli a prý ani netesknila. Málem bych byla uražená, že na mne zapomněla . Pokud psa necháš na hlídání lidem, které zná a v prostředí, které zná, bude v pohodě. Navíc, pes nemá pojem o čase, když odcházíš a přicházíš, neví, jak dlouho si pryč, neví, jestli jdeš do práce nebo na dovolenou. Máš ještě čas, zvykej jej na svou rodinu, která ho bude hlídat a vše bude OK Přinejhorším, můžeš z dovolené každý večer zavolat nebo si nechat poslat sms, ne ?

Taky mám doma dva pejsky a když mám odejít, tak je to utrpení sice vydrží sami, ale je mi jich moc líto, když mám jít někam na party k někomu domu, tak to radši nejdu a tak...jsou to jako moje děti

Cituji dadabus: Navíc, pes nemá pojem o čase,

Tak teda jeden z našich psů pojem o čase má velmi dobrý ...každý den přesně v půl sedmé ráno se vzbudí a otravuje, jestli už s ním teda půjdeme ven ...a jednou mě doopravdy dostal, s přítelem jsme něco v bytě dělali, psi byli na druhé straně bytu v obýváku a spali... já říkám příteli, že asi ve dvě hodiny bychom mohli jít do psího parku, aby se hafani proběhli...bylo asi 12 hodin, když jsem to říkala.... a přesně ve dvě se ten náš mazel zjevil u našich dvěří, vrtící ocasem, jestli je jako něco bude dít je strašně chytrý, dělám si z něj od tý doby srandu, že snad umí hodiny ...

Slniečko
od 5. 8. 2009

Neprodává v Bazaru

Jsem na tom stejně, mám 3 čivavy a ještě nikdy se o ně nestaral někdo jiný. Dovolenou bez nich si neumím představit, tudíž jsme s manželem omezeni na destinace poblíž - Chorvatsko a Itálie a ubytování soukromý apartmán. Fungujeme takhle už 10 let a ty dovolené mě dost mrzí. Uvažuji, že příští rok už musím tuhle závislost nějak překonat.

erin
od 26. 8. 2006

Ahojte,
já mám v pořadí již 3. kočičku. Ta poslední je nalezec. Při představě, že o ní,přijdu tak jsem s nervama pryč. Protože je nalezenec, tak ji neskutečně rozmazluji.
I minulé kočky, jsem rozmazlovala. Ale ne tak jako Marušku. Je moc čistotná, za celou dobu kdy je u nás nic neprovedla. Nepočurala se, ani to druhé ne. Hned věděla, co je kočkolit. Kupuju jí pěkné konzervy- Royal Canin, Iams, granule rovněž Royal Canin.
Jinak, co mám postupně 3 kočky, tak jsem na dovolené nebyla. Denně vstávám v půl páté, dávám krmení. Ale stojí to za to.
Myslím, že kdybys pejska postupně začala seznamovat s rodinou, která ho bude hlídat po dobu Vaší dovlené. tak by se seznámil a bylo by to v pohodě.
A nebo ho nechat doma a příbuzní by chodili venčit.Takhle jsem hlídala 3 týdny pejska sousedů, kteří si vzali dovolenou. Pejsek / fenečka/mě znal, a vždycky mě vítala a měla radost, že jsem přišla.
Ani v noci neštěkala, nevyla. Byla spokojená.
E

erin
od 26. 8. 2006

Neprodává v Bazaru

Pro úplnost chci dodat, že jsem neměla dovolenou 21 let.
Nestěžuji si, rozhodla jsem se mít kočku, tak jsem s tím srovnaná.
E

Cituji erin: neměla dovolenou 21 let

A proč ? Lepší hotel tě ubytuje i s kočkou, pokud má do 5 kg

Taky jsme za ten rok, co máme psa, omezili všechno možné, protože tam pes nemůže, ale co, stojí mi to za to, takže tě chápu Taky je to moje mimino a všechno kolem něj hrozně prožívám...
Ale k té dovolené. Já poslední měsíc chodím každý den na 10 hodin pryč. Pes je doma s přítelem a je vidět, jak si na něho za tu dobu zvykl. Už ho vítá stejně nadšeně jak mě, chodí s ním v pohodě na vycházky, dává mu najevo, že si chce hrát... Dřív, když jsem nebyla doma, spal nebo ležel a smutně se dívat. Takže bych ti poradila nechávat prcka třeba hodinu u vašich, pak víc a víc, až by tam v klidu bez nervů vydržel celý den. Vašim vysvětli jak s krmením atd., rok je hodně času, všechno se naučí. Nebo naučíte, protože třeba jsi i ráda, že je na tobě tak závislý. Ale určitě to není dobře

Nebyla hodnocena

tak já musím také reagovat s přítelem bydlíme společně, pořídily jsme si minulý rok na podzim zlatého retrívra z útulku, no a nečekala bych že budu tak závislá a brát si psa sebou všude tam kam to jde, vždy jsem se bránila mít psa v posteli ale máme velkou postel takže spí už i s náma, chodíme spolu nakupovat, byli jsme na týdenní dovolené na chatě u vody tak pes pořád s náma, na oběd do hospůdky, k vodě-tam trávila více času než na souši a večery jsme byli většinou u chaty a grilovali, příští rok uvažujeme o dovolené u moře ale také jsem měla přesně myšlenku jako zakladatelka vzít ho do letadla ikdyž ani nevím jestli tak velký pes může cestovat, ale neudělala bych to! je to pro psa hrozně stresující ikdyž jsou nějaké prášky proti stresu, ale i tak bych to raději nedělala, jak tu radili holky, dala bych psa někomu na hlídání koho zná, třeba já bych ho dala svojí mamce, bydlí v domku s babičkou a dědou kde je spousta dalších psů, koček a veškerých zvířat vždy když tam jdem tak se ta naše tam hrozně těší, takže kdybych já letěla na dovolenou nechala bych pejska tam.Sem také závislá a už ani nechodíme do hospůdky jako dřív, chodili jsme si sednout třeba jednou za měsíc a od doby co ji máme tedy skoro rok jsme byli jen jednou a to tak že jsem stejně spěchala za ní dom.V létě jsme hodně grilovali tak jsme ji brali také sebou byla ráda že mohla být s náma.Příští rok se chystáme bud do Chorvatska autem ale v dobu kdy nebudou velké pařáky (je mi jedno že se nebudu koupat) a nebo zase někam na chatu.Takže zakladatelko pejska do letadla bych opravdu raději nebrala

Nebyla hodnocena

Cituji Market1: na oběd do hospůdk...

.... jsem myslela jako na venkovní posezení na té dovolené-do restaurace kde se kouří bych psa rozhodně nikdy nevzala!

Jani.czkaa
od 23. 9. 2011

Reaguji na Market1:

A do Chorvatska ho budete brát s sebou autem? Kdybychom jeli autem i my, tak pejska vezmu to je jasné...Bohužel plánujeme Řecko, a do letadla se ho vzít opravdu bojím, jeho pláč by byl slyšel ze zavazadlového prostoru až k pilotovi Kdyby třeba byla aspoň možnost si ho vzít k sobě na palubu, tak bych neváhala, ale 11 kilový pejsek tam nesmí Leda zkusit někoho podplatit , Že já si nepořídila čivavu
Myslím, že mu u mamky bude lépe, ale bojím se toho, aby žalem nepřestal jíst, nebo neměl psychické následky

Nebyla hodnocena

Reaguji na Jani.czkaa: já bych to udělala tak že bych k tvojí mamce chodila častěji ať si zvyká ale myslím že mu bude smutno jen první den a pokud mu u mamky bude dobře, ani si třeba na tebe nezvpomene ano pokud pojedeme do Chorvatska tak autem i se psem, a to já chci k moři ale zrovna do Chorvatska mě to neláká ale alespon ta vidina že prostě pojede s náma tak už je to o něčem jiném no uvidíme, třeba zase skončíme někde na chatě

Tiakia
od 1. 4. 2012

Neprodává v Bazaru

Cituji Jani.czkaa: nebo neměl psychické následky

Cituji Market1: do restaurace kde se kouří bych psa rozhodně nikdy nevzala!

Cituji Market1: ani si třeba na tebe nezvpomene

Holky chápu,že máte své pejsky rády,ale tohle už je diagnoza ten pes bude žít třeba 16 let a vy svých 16 let života prožijete zavřené doma se svým psem?
Z dovolené mu posílejte MMS a často telefonujte,aby mu nebylo smutno

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!