Kety
Tak Ti přeji mnoho sil na ty kameny,bude to makačká,ale budeš to mít zase krásné.

Tady je trochu tajemna http://www.blesk.cz/Clanek93977.htm

Neprodává v Bazaru

Taky už nemám rodiče, taťkovi bylo 79 a mamce 75 a taky mi chybí. Mamina byla do poslední chvíle krásná ženská, která o sebe pečovala a když už pak nemohla, tak se o ni staral taťka, než zemřela.Nikdy bych nevěřila, že se chlap dokáže takhle starat, ale on byl vždycky takový.Jen mám obavy, že kdybych já někdy takovou péči potřebovala, že mi ji nemá kdo dát.Kéž bych se mýlila.

Kety
byla jsem na tom peelingu, bylo to docela příjemný, trochu to štípalo, ale jen mírně a ani jsem nebyla zarudlá.Je to aplikace kyseliny glykolové a nějakého hydrogelu, teď cituji: působením kyseliny se odloučí povrchové vrstvy kůže, tím je umožněn proces hojení, kdy se odloučené buňky kůže nahrazují novými.
Mělo by dojít k takovému jakoby omlazení kůže, které je vidět hned. A taky bylo. Měla bych jít ještě 3x po čtrnácti dnech a vždy se přidávají 2 minuty, dnes jsem byla na 8 minut.Pleť mám pěkně vypnutou a takovou sjednocenou.Jinak Laboratoires Renophase mají svoje stránky a tam všechno popisují. Jenom ten krém, co tam doporučují, nemusíš mít, pokud používáš hydratační nebo výživný krém, tak ti stačí, takže ušetříš 1.000,-Kč.

od 4. 6. 2007

Neprodává v Bazaru

Ahoj holky. Já dneska lítala s malou (2 ročky) po zahradě a rozhrnovala jsem štěpky (místo borky) do té naší nově zakládané zahrady. Malá samozřejmě vydatně pomáhala Štěpky byla všude, jen ne tam kde měly být Taková zima jak je letos mi vůbec nevadí.

st zahrady v lt 07

dal st v lt 07

od 3. 1. 2007

beranci
Čau beranci, máte krásný trávník. Ještě dosadit ty plochy potažené "plachtou" - a bude to zahrada jak lusk. Neboj, dáme to dohromady- už na jaře určitě pošleš fotky, na kterých budou keříky a květinky. Těšíš se? Kety

Cituji: Avi
holky-jaro je tady už mi kvetou z oknem sněženky
Holky napište, co u vás ještě kvete, u mně za oknem padá sníhTak jdu spát.

beranci
Také to máš veliké a krásný trávníček.Je výhoda,když je rovinka,lépe se to udržuje.Na těch terasách co máme se vše špatně dělá i to sekání travičky.Nám tam mezi trávou rostou celé plácky kopretin a když vykvetou je to nádherá celá plocha samá kytička.Nahoře zase za chatou vyrůstají krokusy.Je to nádherné.Se sekáním musím vždy počkat až to odkvete.Je to krásný pohled hlavně ráno když vysvítne sluníčko a dokola vše kvete a ten vzduch od lesa.Na pozemek nám sluníčko svítí celý den.Když je teplo tak se můžeme koupat v bazénu od rána až než zapadne sluníčko.U chaty mám 2 veliké modříny.Je to jak v ráji.Škoda,že to neni na rovince,ale i tak jsu ráda,že to tam máme.Loni jsem od jara do podzimu zhubla 9kg i bez diety.Máme tam nahorů hodně schodku a jak jsem věčně běhala nahorů a dolů tak to bylo lepší než nějaké cvičení a dieta.

Uf-konečně to jde

Tak jsem si holky včera pořídila pro radost tuhle krásku,když je venku tak ble

Odpolko zkusím venku objevit nějaké kyti-jestli tam bude,na zahrádce jsem nebyla-no asi měsíc?a kdyžtak to blejsknu

Avi
Krásné kyti.Vložím Ti sem foto jak máme ty terasy jak jsi chtěla vidět.

Už se těším

Avi
Ty zídky takto byly 3 pod sebou.2 od spodu po dešti spadly a zůstala jen ta nad bazénem.Ta se bude také muset rozebrat než nám spadne na hlavu do bazénu.Ted už je to tam úplně jinak Tujky jsou pěkně velké a kolem bazénu jsem dala cypřiše,které pak zastřihneme do rovinky,aby ten bazén tam nebyl tak vidět.Také jsme ho dali úplně do boku na levou stranu.Všude to mám osázené vším možným,ale je vše zatím maličké.Nahoře za chatou mám jen smrky a borovice a stříbrné smrky a okrasné borovice.Pod chatou na mezi mám hrozny,která navedu nahoru na okap rýny,aby tam tak nepralo sluníčko.také mám pod chatou agáve a juky.Na boku chaty mám pínie.No osázela jsem každý kout jen pás po levé straně chaty je jen trávník to nebylo bagrováno tak je to mírný svah.Tím bagrováním to předchozí majitel jen rozvrtal.Než upravíme terén tak to ještě nějaký rok potrvá protože děláme teď v chatě.Z té prosklené verandy jsme udělali kuchyň a za tým jsou 2 maličké pokojíky a kout kde bývala jako kuchyňka tak z toho uděláme sprchu a WC.Tu pergolu také shodíme a uděláme novou.Myslím,že máme do důchodu co dělat a mám pocit,že než to doděláme tak už budu mít tolik roků,že ten kopeček a schody co tam máme už ani nevyjdu.Všechnu práci si děláme sami.Manžel je kutil a umí pracovat jak se dřevem tak se železem,zednické práce dělal nové rozvody elektřiny no vše.Jen jak to vše popisuji tak už mi bolí ruce co tam bude ještě práce,ale nás to baví.Nikam na dovolený nejezdíme jen pracujeme a pracujeme od rána do pozdního večera.Chatu máme 3 rokem a za tu dobu manžel ještě ani nebyl v bazénu ani v těch vedrech.Dopoledne si obleče modráky a večer už je tma a teprve si je sundá.

kveten 2006

Dana1
Vypadá to hezky i takhle,ale umím si to představit,jaké to tam je--v létě to fakt musí být paráda--to když jste na kopečku,tak to musíte mít krásný výhled,ne?
úplně se vidím v bazénu,se sklenkou červenýho jak koukám do okolí
Taky jsme měli zahrádku-3roky,nebyla naše,jen v pronájmu,tak se tam nic moc nedalo budovat a zvelebovat,ale nejlíp sem se opálila při pletí

To máš fajn,že máš doma kutila-ten můj je taky,ale musí se mu hodně chtít,aby něco udělal,než ho k tomu přemluvím,tak to dost trvá

Máte to moc hezké,závidím

od 3. 1. 2007

Dana1
Danuško, na těch Vašich teráskách se dá zahradnicky vyřádit! Škoda, že nemáte spáry mezi těmi kameny. Pokud budete stavět nově- sem tam si tam nějakou mezírku udělejte. Tam by bylo hezké nasadit nějaké skalničky nebo rozchodníky, aby to trošku tu plochu "rozbilo". Neumím vyrábět zahradu nad plánkem. Vždycky jedu naostro. , bez papírů. Ale spolu s Avi a ostatními budeme vymýšlet.
Máš to tam moc hezké, věřím, že tam jsi ráda. A ten les za "zádama". Krása. Teď už jenom to léto, hezké počasí a hlavně zdraví a psychickou pohodu. Ostatní jde pak už na tak krásném místě samo.

A pozdrav manžela. Takového pracanta mám doma také.
Zdraví Kety

Avi
Máme nádherný výhled a dole pod kopcem nám teče i řeka.Je to nádherné,protože když je mi moc veliké vedro tak vezmu psa sejdeme dolů a u řeky je chládeček.Zase je výhoda,že je to na kopečku,že nás řeka nevyplaví.nejvíce oceňuji,že je to kousíček od města a vlakem to mám jen 2 zastávky a jsu tam za 9 min.Na vlak to mám od chaty stejnou vdálenost jako z bytu na tramvaj.

kety
Ty zídky tam už asi zpět dávat nebudeme jen dole kde máme zaparkované auto tak nad ním zídku uděláme.Nahoře dám místo zídek nějaké keře co rostou dolů.Kostky využijeme kolem chaty uděláme tam zídky.Kostky jsou hrozně těžké,některá váží až 5kg tak to stejně bude makačka to nanosit nahorů,ale naši kluci pomohou,když bude potřeba.Já mám zídky ještě nahoře pod chatou,neni to vidět přes tujky a tam mám skalníky a nějaké rozchodníky a já nevím co ještě.Ani nevím jak se co jmenuje.Sázela jsem toho moc a zapomněla jsem to.Jen ty známé si pamatuji.Máme tam také krásný zlatý déšt a takový keř s růž.kvítky a kvete zároven se zlatým deštěm,ale to také nevím jak se to jmenuje.Potom to vyfotím.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!