Dobrý den,

před dvěma dny jsem na omlazeni.cz vložila recenzi, ještě včera tam byla a dnes ji nevidím, je smazaná. Mohu se zeptat z jakého důvodu? Nepřijde mi, že bych porušovala pravidla recenzování. Děkuji

arrow
profile_image
saprenza
od 27. 8. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Ahoj, chtěla bych se zeptat na totéž, coo Maggie 2193 přede mnou. Vložila jsem recenzi někdy v červnu a nyní jsem se chtěla podívat, jestli nepřibyla další hodnocení produktu. Ten ale zmizel. Jednalo se o recenzi na krém zn. Mixa na suché zóny. děkuji.

arrow
profile_image
piper mojeid
od 26. 9. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Maggie2193: Reaguji na saprenza:
Nějakým způsobem byla porušena pravidla. Nejpravděpodobnější důvod:
- hodnocení po krátké době používání produktu
- ledabylý název a podle fotky nedohledatelný produkt pro řádnou opravu názvu
- výrobek již není k sehnání (popř. limitované edice různých značek)

arrow
profile_image
saprenza
od 27. 8. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na piper: Děkuji za rychlou odpověď. Navrhla bych, jestli by bylo možné v takových případech recenzi "zablokovat", dokud se chyby neopraví (jako to je třeba v diskuzi), a ne ji rovnou mazat.

Kolik takových případů máme měsíčně, piper? (Zhruba, díky...)

arrow
profile_image
piper mojeid
od 26. 9. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ještě bych přidala také poměrně častý důvod mazání. Recenzentka založí recenzi bez špetky soustředění - duplicitní recenzi, ve špatné kategorii, ledabylý název, bez fotky, kvalita samotné recenze nic moc. Jakmile se sejde takových faktorů víc, také to směřuje ke smazání.

arrow
profile_image
piper mojeid
od 26. 9. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Lukáš Vodička:
Pokusím se spíš o přibližný údaj za týden. Je to poměrně časté, tak u deseti v jednom týdnu. Někdy i víc.

Cituji piper: u deseti v jednom týdnu

Deset nově založenýcch recenzí za týden, které vy nemůžete opravit a zakladatelka ano a proto je musíte smazat? Takto to lze definovat?

arrow
profile_image
piper mojeid
od 26. 9. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Lukáš Vodička: Deset nově založenýcch recenzí za týden, které vy nemůžete opravit a zakladatelka ano a proto je musíte smazat?

V poslední době je to tak. V některém týdnu třeba 5-10, v jiném zase o něco více, takže ten průměr cca 10 za týden. V sobotu to třeba bylo za jeden den, protože se jedna uživatelka rozjela a zakládala duplicity, bez fotek a bez pořádných názvů. V těchto případech by ta funkce jistě pomohla.

Reaguji na saprenza: Ovšem ostatní výše zmíněné důvody jako např. nedostatečné vyzkoušení produktu ("předevčírem jsem si koupila tento krém a je prostě super") nejde zadat uživatelce k opravě. A ruku na srdce - i když máme pocit, že třeba po týdnu máme už na krém/make-up atd. názor a můžeme napsat recenzi, po půl noce používání jsou dojmy dost často jiné, produkt může předstat fungovat, v jiném počasí se chová jinak a tak dále a tak dále. Nejde samozřejmě prověřovat u každé recenze, zda produkt uživatelka řádně vyzkoušela a nejlépe spotřebovala, ale když je výslovně napsáno, že používá produkt pár dní, tak se recenze logicky hned maže.

Nerozumím tomu. Když se někdo "rozjede" a zakládá duplicity... proyč bychom to měli řešit nějakou extra funkcí? A bez fotek a pořádných názvů? Ne. Toto budeme mazat.

arrow
profile_image
saprenza
od 27. 8. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Lukáš Vodička: Duplicity samozřejmě ano, ale pokud je recenze smazána z důvodu nedohledatelného názvu nebo jiného důvodu, který může zakladatelka odstranit, přijde mi škoda ji hned definitivně mazat.

Nebylo by možné také poslat zakaldatelce automatickou zprávu o smazání (stejně jako je to u diskuse)?

arrow
profile_image
piper mojeid
od 26. 9. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji saprenza: pokud je recenze smazána z důvodu nedohledatelného názvu

Kdyby to byl vždy jen jeden osamocený tento důvod, tak proč ne. Je ale pravda, že většinou je tam ještě nějaký důvod, jako třeba duplicita, úplně chybějící fotka atd. Zkrátka známka toho, že si uživatelka vůbec s recenzí nedala práci, nenahlédla do pravidel, založila si profil na Omlazení a zběsile zakládá recenze.

Cituji saprenza: nebo jiného důvodu

Jakého ještě? Nějaký nápad?

arrow
profile_image
saprenza
od 27. 8. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na piper: Třeba chybějící fotografie může autorka doplnit. Co se ale týče kvality obsahu, tak tam je to samozřejmě bez diskuse.

Vlastně mi jde jen o to, aby se člověk vůbec dověděl, že jeho recenze byla smazána/blokována a z jakých důvodů. Pokud by to byla formalita, tak by měl být vyzván k úpravě v určité lhůtě a neupravil-li by, recenze by se smazala.

Reaguji na saprenza: přesně tak, jak mám pak vědět, v čem jsem udělala chybu (i když si žádný přestupek neuvědomuji..)

arrow
profile_image
piper mojeid
od 26. 9. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Takže byste uvítaly něco jako v diskuzi, kdy přijde SZ s odůvodněním, proč bylo téma smazáno, je to tak?

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené