arrow
profile_image
NetaNeta
od 27. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Objednala jsem si v jednom e-shopu pár vlasových produktů, když mi balíček přišel, nebyla jsem doma a nikdo mi nenechal lístek. Zapomněla jsem na to, pak mi volala paní, že se jim balíček vrátil a že to pošlou znovu. Souhlasila jsem a stalo se to samé v bleděmodrým. Dneska mi paní volala, že se jim vrátil znovu a že jestli ho ještě chci. Řekla jsem, že ne, protože nemám čas hlídat pošťáka a když si balíček nevyzvednu rovnou, přemístí ho až na poštu do centra, kam se skoro nedostanu. Paní byla dost nepříjemná a řekla mi, že teda musím zaplatit poštovné a že mi pošle částku a číslo účtu na mail. Vím, že je to chyba pošty a moje a částku zaplatím ze slušnosti, ale zajímalo mě, jestli je na to nějaký paragraf nebo něco? Protože to bych si teoreticky mohla objednat jen tak ze srandy nějaký zboží třeba na souseda, on by nevěděl, co to je, balík nevyzvedl a pak by musel zaplatit poštovné. Nikdy předtím se mi balík nevrátil, tak nevím jak to chodí, ale nějak se mi to nezdá, že bych zaplatit ,,musela", jak paní říkala.

Cituji NetaNeta: když mi balíček přišel, nebyla jsem doma a nikdo mi nenechal lístek. Zapomněla jsem na to, pak mi volala paní, že se jim balíček vrátil a že to pošlou znovu. Souhlasila jsem a stalo se to samé v bleděmodrým. Dneska mi paní volala, že se jim vrátil znovu a že jestli ho ještě chci. Řekla jsem, že ne, protože nemám čas hlídat pošťáka a když si balíček nevyzvednu rovnou, přemístí ho až na poštu do centra, kam se skoro nedostanu.

Většina eshopů posílá i oznámení o odeslání zásilky na mail a tam je napsáno,že v případě nevyzvednutí příjemce platí poštovné.Takže chyba je na tvé straně

arrow
profile_image
NetaNeta
od 27. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

no, to v mým mailu teda není

Cituji NetaNeta: Řekla jsem, že ne, protože nemám čas hlídat pošťáka a když si balíček nevyzvednu rovnou, přemístí ho až na poštu do centra, kam se skoro nedostanu.

Nemyslíš, že tohle je tvůj problém?
Když nejsi doma, tak je jasné, že balíček zkončí na poště...
...a vůbec se nedivím, že paní byla nepříjemná.
Když máš totiž o zboží zájem tak si toho pošťáka ráda pohlídáš, nebo si pro balík prostě zkočíš na poštu...

Cituji NetaNeta: to v mým mailu teda není

Do mailu přijde kopie objednávky a potvrzení,že eshop tvou objednávku přijal,někdy je možné i cestu balíčku sledovat.

arrow
profile_image
NetaNeta
od 27. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

True, jak píšu, vím, že je to chyba jak moje, tak pošty, která má povinnost mi nechat oznámení, a taky že se to chystám zaplatit, na co jsem se ptala, je to, jestli je to nějak ošetřený (na což mi částečně odpověděla Laky, i když já ať se dívám jak se dívám, ani v objednávce ani na stránkách nic takovýho nemám). A vzhledem k tomu, že dělám školu, pracuju a stavím barák 30 km od místa, kde bydlím, na pošťáka fakt čekat nemůžu, to jen tak pro doplnění.

arrow
profile_image
NetaNeta
od 27. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

jo, a píše se skočíš, ne zkočíš.

Cituji NetaNeta: na pošťáka fakt čekat nemůžu

To většina nemá čas sedět půl dne doma a čekat na pošťáka,ale když už si něco objednám a náhodou nenajdu ve schránce lístek,tak cca za týden jdu hledat na poštu,protože objednanou věc chci a i pošťáci jsou jenom lidi.

arrow
profile_image
NetaNeta
od 27. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

nojo, pošťáci jsou jenom lidi a i já jsem jen člověk, co je v časovým presu a nemyslí jenom na to, kde je ten šampon. Mě to zajímalo spíš obecně, prostě jestli má jakejkoli eshop právo požadovat poštovný za balík, kterej nebyl z jakýhokoli důvodu doručenej, pokud to není výslovně někde napsaný. Nemíním se dohadovat o tom svým případu, jak říkám, to je vyřešený, zaplatím poštovný a bude.

arrow
profile_image
mitternacht
od 12. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji NetaNeta: Mě to zajímalo spíš obecně, prostě jestli má jakejkoli eshop právo požadovat poštovný za balík, kterej nebyl z jakýhokoli důvodu doručenej,

Samozřejmě že má. Nebyl doručen kvůli tobě, ať se ti to líbí, nebo ne, tak ty sis ho 2x nevyzvedla. Mnoho e-shopů má dokonce v podmínkách nastavenou sankci pro kupující, kteří nedodrží jejich podmínky.

Já teda nevím, ale mně, kdyby poslali mail, že balíček už byl expedován a pořád nic, tak bych se šla zeptat na poštu, jestli tam náhodou něco nemám, protože když si něco objednám, tak na to čekám a chci to co nejdřív, že jo... No, závěřem - nebylo by od věci si přečíst třeba obchodní podmínky

arrow
profile_image
Anette001
od 24. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Já teda nevím ale mě když má přijít balíček, tak to přece vím (stejně jako ty) a když tedy lístek ve schránce není, tak hold jedu na poštu a zeptám se, zda-li tam nemám bálíček. Toto je u nás běžná praxe, že mi nenechávají lístky. A tak jedu na poštu a balíček tam je, přece ho hned nevrací zpátky ale nějaký den na poště leží, takže podle mě to není zas takový problém si nějaký den na poštu zajet. Když něco chci musím se trochu snažit. U nás ti balíček vůbec nedonesou domů, jde rovnou na poštu!

Podle mě jsi to vzala za špatný konec . Lituji e-shop.

arrow
Neprodává v Bazaru

Poslala jsi závaznou objednávku a souhlasila s podmínkami e-shopu, proto musíš (nebo teda měla bys) poštovné uhradit.
Můžeš si s e-shopem dohodnout vystavení nějakého dokladu a jít si stěžovat na poštu, že ti nenechali ve schránce výzvu.
Na druhou stranu, když ti e-shop napíše potvrzovací email že záslika byla odeslána a uběhne např. týden a pořád nic tak se dojdu zeptat na poštu jestli tam něco nemám a při té příležitosti si mohu stěžovat na to, že mi to nebylo oznámeno!
Na poště to leží myslím kolem 25 dnů tak kdybys tam šla třeba i po 10ti dnech od toho potvrzovacího mailu balíček by tam byl.
Píšeš že nemáš čas tam chodit na tu poštu, ale kdyby tě pošťák doma nechytil a nechal ti výzvu tak bys tam stejně musela jít! Tak nechápu co řešíš!

To mě se zase stalo, že jsem byla nemocná a celý den jsem byla doma a odpo. jsem ve schránce našla výzvu a nikdo ani nezazvonil. Někdy mě ta pošta taky trošku štve! Ale zase toho mají teď před vánocema moc. Čím dál tím víc lidí co znám si objednává dárky z internetu...

arrow
profile_image
mle
od 4. 9. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Neleží balík na poště 14 dní, než ho pošlou pryč?? Jednou zapomenot, to se stane každému, dvakrát už je divné, taky bych byla nepříjemná, být tou paní, co ti to poslala. Kdyby měl obchod všechny zákazníky, kteří něco pokazí a pak jsou ještě nesví, když mají zaplatit poštovné, tak žádné obchody nejsou.

arrow
profile_image
Teresita
od 24. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ježiš, co do ní tak šijete? Vždyť psala, že to zaplatí a jen se zajímala o to, jak je to ošetřeno oficiálně.

Když někdo píše, že má problém dojít na poštu, tak ho asi má a nemusíte tady analyzovat, jestli to tak skutečne je, ne?

My máme taky poštu nespolehlivou a stalo se mi, že se balíček vrátil - mám milion jiných starostí než dychtivě čekat "na šampon" - a to jsem na tu poštu ještě volala a řekli mi, že tam není - a byl... Ne každý obchod odesílá nějaké zprávy a obchodní balík bývá tuším na poště jen pět dnů a to bohužel není až takový problém prošvihnout.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené