arrow
profile_image
GiaGia
od 1. 1. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já nevím, ale Mixer se mi nikdy nelíbil, boty jsou tam už na první pohled ošklivé, vypadají jako od Vietnamců , ale možná je to jen můj subjektivní dojem. A ty ceny? Za tak otřesnou kvalitu je to fakt hrůza- to můžu mít za stejnou cenu dvoje boty dvakrát kvalitnější.

V žádném případě se nevzdávat! Mám za sebou hodně úspěšných reklamací různých výrobků a skoro nikdy to nebylo napoprvé.

arrow
profile_image
Carelesscat
od 18. 9. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Hannah5: že ty boty tam jsou horší než z tržnice.

souhlasím....boty už tam nekoupím!

arrow
profile_image
Simonsi
od 11. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

No pokud to byla stejná vada, která se ti objevila již 3x, tak máš nárok na vrácení peněz. Kolikrát chtějí prodávající nabídnout jiné zboží, ale když řekneš, že jiné nechceš, peníze ti musí vrátit. Jako zákazník máš na to právo. Hodně prodejců se z toho vykrucuje a vytšinou se vykroutí jen díky neznalosti zákazníka.

arrow
profile_image
Simonsi
od 11. 10. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Nedávno jsme toto probírali v právu a zjistili jsme, že hodně prodejců jedná takto nefér nebo popřípadě nechtějí peníze vrátit vůbec. Je to těžké.

Taky mám negativní zkušenost s reklamací v Mixeru a to v Pardubicích.

Boty jsem reklamovala po měsíci od zakoupení. Svršek bot se začal odlupovat a podpatky odlepovat. Byla jsem si jistá, že vrátí peníze, protože to odlupování svršku byla neodstranitelná vada. Ejhle, reklamace zamítnuta jako neoprávněná, ale až po měsíci, co jim tam boty ležely. Navíc podpatky nezalepené, protože se prej nemůžou odlepovat. Podle jejich vyjádření "se v obuvnictví podpatky nikdy nikde na světe nelepí, tudíž se nemohou odlepovat". Stále se s nimi dohaduji, boty jsem jim nepřevzala.

Chcete-li si ušetřit nervy, vyhněte se Mixeru obloukem. Neříkám, že tam mají samé nekvalitní boty, jsou tam různé značky, ale za ty problémy u případné reklamace nekvalitních bot to nestojí. Společnost Mixer nepostupuje zákonným způsobem.

Stačí se podívat jen na jejich podmínky reklamace: cituji z jejich stránek
http://www.mixershoes.com/cz/page/reklamacie/rekla macie.html
"Zákazník může uplatnit reklamaci zasláním zboží na adresu Mixer s.r.o., Železniční 5, 602 00 Brno. Obuv musí být v původním nepoškozeném obalu, s kopií faktury a vyplneným reklamačním formulářem." Nevím, kde přišli na to, že u reklamace zákazník musí vracet zboží v původním nepoškozeném obalu, asi si to trochu pletou s odstoupením od smlouvy v případě distanční smlouvy.

Já osobně a taktéž moje rodina si tam boty nekoupíme. Tohle bylo poprvé a naposledy

PS: Já boty reklamovala v originální krabici, byly mi vráceny v igelitu!

arrow
profile_image
sugar glider
od 2. 12. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji JaninkaKelt: Obuv musí být v původním nepoškozeném obalu, s kopií faktury a vyplneným reklamačním formulářem

Řekla bych, že s distančníma smlouvama si to nepletou (to s tím obalem je jen u audio a video nahrávek). Spíš to asi myslí tak, že když to budeš posílat poštou, tak abys to poslala vůbec v nějakém obalu - ve svém zájmu. Protože kdyby byl ten obal poškozený nebo by ty boty byly bez obalu, tak by to mohli svést na to, že některé vady mohly vzniknout při zásilce - za což by oni pak neodpovídali.

Jinak je jasné, že hrají na to, že ty vady jsou způsobené neúměrným užíváním atd. Třeba u těch kozaček je dobré přímo se zeptat, jestli jsou ty kozačky vhodné do zimy, sněhu a břečky nebo si pročíst tu příručku, co k nim dávají. Protože některé boty jsou označeny jako zimní, vypadají málem jako na arktidu (vyteplený kožichem, hrubá protiskluzová podrážka), ale v příručce je psáno, že tyto boty v žádném případě nejsou vhodné do vlhka a většího chladu. No a oni pak při reklamaci mohou hrát na to, že si za to může člověk sám, protože ty boty nosil v nevhodných podmínkách (pravděpodobně se mají takové boty nosit v létě na koupák nebo nevím kam)

Reaguji na sugar glider:

No, v tom případě je divné, když myslí audio a video nahrávky, že píšou: opět cituji tu samou větu: "Obuv musí být v původním nepoškozeném obalu, s kopií faktury a vyplneným reklamačním formulářem."

arrow
profile_image
sugar glider
od 2. 12. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na JaninkaKelt:
No ohledně toho obalu je tuším v zákoně zmínka jen u audio video nahrávek...takže proto si myslím, že s tímto si to nepletou (protože k tomu to má daleko). Jak bylo řečeno - ten obal má pouze doporučující charakter pro spotřebitele, pochybuju že by tu reklamaci odmítli kvůli tomu, že boty nejsou v obalu.

arrow
profile_image
anitka10
od 3. 7. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Uff... tak toto je hodně drsné. Každopádně při reklamaci faktura být nemusí...

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené