Já tedy rozhodně nedoporučuji. Objednávala jsem si tam 14.11. a dodnes mi balík nepřišel. Když jsem žádala o info, odpověď jim trvala i 4 dny (odpověď na otázku, jestli mi zboží bylo posláno byla: ,,Obvyklá doba doručení zásilky je dva pracovní dny." Dnes mě došla trpělivost a narovinu jsem jim řekla, ať mě vrátějí peníze, když nejsou schopni balík odeslat. Během 5-ti minut mi přišel e-mail, že balík dneska odeslali a že mě bude tento týden určitě doručen. Tak jsem zvědavá...

arrow
profile_image
Soniik
od 9. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Objednávala jsem dvakrát a nikdy jsem neměla žádné problémy. Nedávno jsem objednávala tvářenku, kterou museli dovézt z USA a přišlo mi to asi během 14 dní včetně převodu peněz. To je teď před Vánoci ještě dost slušné.

Ahoj, já jsem taky objednávala z kosmtika-usa a můžu jen doporučit. Vše bez problémů

arrow
profile_image
kattii
od 3. 9. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Dobré ráno, chtěla jsem se zeptat.....16.1.jsem si objednala ve zmiňovaném obchodě paletku stínů nyx....paletku jsem zaplatila 17.1. za cca 2 dny mi přišlo, že platba byla přijata....pořád čekám na balíček a včera kouknu na kosmetika-usa a dost naštvaně jsem zjistila, že se tam najednou objevila dovolená od 28.1. - 27.2.......to je fakt úžasné,jelikož jsem paletku měla jako dárek na 15.2......oni to tam mají tak běžně, že si najednou na stránky hodí měsíc dovolenou??Dík

Reaguji na kattii:
To za těch 10 dnů snad museli stihnout poslat ne?

arrow
profile_image
kattii
od 3. 9. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

právě, že nic.......škoda, že jsem si nevšimla, jestli bylo u mé paletky(one night in Morocco), skladem, nebo skladem u dodavatele..pár dní před mou objednávkou, tam bylo skladem, ale v den objednání už nevím.......no co říct, dost mě to štve....kdyby tam tu dovolenou vyvěsili dříve, tak bych si ji objednala jinde....tak mi přijde v březnu....((((((, což mi je naprd

arrow
profile_image
Soniik
od 9. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji kattii: kdyby tam tu dovolenou vyvěsili dříve

Ahoj, tu dovolenou už tam měli vyvěšenou dávno..Mají to tam skoro celý leden vyvěšené. Musela jsi si toho nevšimnout....

arrow
profile_image
kattii
od 3. 9. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

aha, tak to beru teda zpět , jen nechápu, že slepec, jsem si toho všimla až včera? ....no nicméně, mě to stejně štve,že to nedostanu)))),dík za upozornění, aspoň na ně nebudu teda nadávat, max. na sebe

arrow
profile_image
juliska
od 1. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

dnes, 21:10:50 - Připojeno během spojování:
Nákup v internetovém obchodě kosmetika USA

Chtěla bych varovat všechny potencionální zákazníky před nákupem v internetovém obchodě Kosmetika USA z Brna.
Objednala jsem si zboží v určitém odstínu a nebyli schopni zákazníka informovat o tom, že objednané zboží už nemají a dále nebyli schopni se zeptat, zda mohou zboží zaslat zboží v jiném odstínu. Jednalo se o kompaktní make-up Lancome, který jsem objednala v odstínu 2C a došel v odstínu 6C, který byl tmavý a nevyhovující. Bohužel jsem balíček rozbalila k večeru a lehce jsem přetřela make up na ruku a až poté jsem se podívala na zaslaný odstín. Samozřejmě jsem chtěla objednávku vrátit a odstoupit od smlouvy. Šlo mně hlavně o make-up a v rámci nakupování jsem si přihodila k nákupu i tester make-upu Elizabeth Arden a lesk na rty Bourjois, tyto produkty jsem ani neotevírala a vše chtěla vrátit. Hned ten den jsem jim napsala e-mail, co se stalo a že zboží zasílám zpět a chci odstoupit od smlouvy a vrátit peníze. Zboží jsem odeslala následující pracovní den a hned další jim bylo doručeno, přesto obchod nijak nereagoval a žádná odpověď se nekonala. Urgovala jsem to za 3 dny a znovu další den přes jejich kontatní formulář na webu. Přišla mně odpověď, že zboží došlo, ale bylo hygienicky znehodnoceno otevřením a vyzkoušením. O tom, že z jejich strany nastala ta hlavní chyba nebyla ani zmínka, navrhli mně ať znovu zaplatím poštovné, že mně zboží pošlou nazpět, nebo že mně vrátí polovinu peněz ze všech výrobků. To mně samozřejmě nepříjemně překvapilo a odepsala jsem jim, že hlavní chyba byla na jejich straně a že toto řešení pro mě není vyhovující. Znovu odepsali po dlouhé době, a opět poukazovali pouze na to, že bylo zboží použito a že dle obchodních podmínek si jako prodejce můžou účtovat kompenzaci. Bohužel ani zmínka o tom, že by udělali chybu, omluvili se a nabídli lepší řešení. Opět jsem jim napsala, že nesouhlasím a že čekám na nějaké vstřícné řešení, ale na takovou zlodějinu nehodlám přistoupit, navíc rozdělaný byl jen make-up a ten zbytek ne. Nic nebylo v ochranné fólii, ani originál balení. Obchod nejedená se zákazníkem slušně, neuvádí nikde tel. kontakt a nejedná jménem konkrétní zodpovědné osoby, ale jako tým kosmetika USA. Odpovídá s velkým zpožděním a jede si jen to své bez odpovědí na moje konkrétně směřované dotazy. Vypadá to, že se ničeho nedomůžu a s penězi se mohu rozloučit. Nakupuji přes internet už dlouho, ale takové jednání jsem ještě nezažila.
Proto chci všechny varovat před jejich klamavým jednáním, nevstřícností a neochotou si zachovat dobré jméno obchodu a dobré vztahy se zákazníkem.
Doufám, že když tu probíhají nezávislé recenze na všechny možné výrobky, tak tento příspěvěk není nic proti ničemu.

arrow
profile_image
solitaries
od 26. 9. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Jej to jsi mě teda moc nepotěšila, já si odtud objednala NAKED paletku, ale na dobírku, měla by snad přijít v pátek, tak doufám že to bude vše v pořádku. Ale na maily moc neodpovídají to je pravda. Zasílala jsem jim v pondělí ráno mail, jestli se náhodou na mou objednávku nezapomnělo a nikdo mi doteď neodepsal. Tak jsem dnes odesílala mail znovu a už odepsali.

arrow
profile_image
juliska
od 1. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na solitaries:

Tak držím palce, ať vše dobře dopadne, snad jsem jen vyjímka, ale o to víc by jim mělo jít o nápravu jejich podle mého názoru velké chyby, ke které se neuměji postavit slušným způsobem.

arrow
profile_image
solitaries
od 26. 9. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

A kolik ten make up stál? Taky myslím, že chybička se může vloudit, tak by se aspoň mohli omluvit když už nic jiného. Nejhorší je ta arogance, jako by byla chyba pouze na tvé straně.

arrow
profile_image
onsall mojeid
od 6. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Bohužel v poslední době mám podobné zkušenosti i s kamennými obchody jediná cesta je soud.

arrow
profile_image
juliska
od 1. 5. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Byl nezvykle levný 400,-Kč, nechala jsem se unést cenou, to ostatní cca 200,-Kč, nejedná se o velkou částku, ale 600,- na ulici člověk nenajde a musí si na ně vydělat. Jde mně spíš o ten princip, přesně jak říkáš, arogantní jednání a neschopnost uznat vlastní pochybení, navíc lžou, že jsem rozdělala i to ostatní, opravdu jsem neměla důvod, potom co jsem zjistila, že na co jsem se těšila nejvíc přišlo ve zcela odlišném odstínu. Myslím, že u objednávané kosmetiky NYX snad nic nehrozí, ale pro mě je rozhodující jejich přístup, který svědčí o mnohém a i NYX se dá objednat jinde.

arrow
profile_image
Markvitka mojeid
od 1. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Já z tohohle obchodu objednávala dvakrát a vždycky v pohodě. Poprvé úplně bez problémů a podruhé neměli mnou objednané zboží na skladě, tak ho museli nějak přeposílat z USA a doba dodání se tak protáhla cca o tři týdny. Když jsem jim ale napsala email, tak mi druhý den odpověděli s tím, jak se věci mají a v dohodnuté době mi už balíček přišel. Ale je to teda hrůza, že dokážou i takovéhle věci. Odradila si mě, a už riskovat nebudu a objednám odjinud

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené