veruna
od 14. 4. 2008

Neprodává v Bazaru

Zajímalo by mě, jak většinou trávíte víkendy s přítelem. Ptám se spíš svobodných, bezdětných holek. Když už jsou vdané a mají děti, jako rodina už mají úplně jiné starosti a program je celkem jasně daný.

glamorousss
od 1. 10. 2008

0    0
Nebyla hodnocena

Pokud je venku hezky tak jdeme na procházku se psem, teď na jaře budem chodit hrát tenis, nebo se jedem autem někam podívat. Když jsme doma, tak si pouštíme různé filmy, povídáme si,mazlíme se...večer jdeme třeba na večeři nebo do baru

Neprodává v Bazaru

Já s přítelem bydlím jsme spolu každý den takže já často vyrážím o víkendu ze svymi přáteli na diskotéku a on zase ze svými.....jinak pokud jsme spolu pouštíme si filmy,chodíme na procházky,občas do kina ,do baru,nebo jsme pozvaní ke kamarádům na večer.....někdy zase jen tak lenošíme

Víš já si mslím,že je někdy i těžké něco vymyslet aby jste ne to měli naladu oba a líbilo se to oboum...taky někdy přemylšíme a koumáme jak se zabavit

daty
od 15. 2. 2009

Neprodává v Bazaru

Taky spolu bydlíme, takže jednou začas víkend každý za sebe není od věci. Jinak procházky (hehe, na to jsme maniaci), koncerty, párty s přáteli (většinou taky párty), jezdíme na kole, chodíme na minigolf, občas do kina nebo divadla, vaříme...

Lilli
od 23. 1. 2009

Neprodává v Bazaru

Cituji daty: Jo a společně uklízíme, vždycky v sobotu, tak hodinku, abychom se nehádali kdo víc uklízí

my taky

Lilli
od 23. 1. 2009

Neprodává v Bazaru

jinak my si o víkendu (když není nic v plánu) ráno poležíme opravdu dlouho a povídá me si a děláme blbiny to se vždycky hrozně nasmějem jinak spolu taky někdy vaříme a máme prostě takovou pohodičku večer si pustíme film, nebo se díváme na fotbal a vždycky se vsázíme jaký bude výsledeka nebo jen tak ležíme v posteli vedle sebe a vykládáme si dlouho do noci.. Vím, že to možná vypadá jako nuda a o ničem..ale já tyhle chvilky miluju
Jinak jezdíme rádi na výlety, ať do přírody, do Zoo nebo kamkoli jinam u nás ve městě máme Zoo a my jsme tam třeba třikrát do roka (během teplého období) někdy sami, někdy ještě s někým, a ikdyž si pak říkám, že sme tam už byli tolikrát, že už nikdytak už se teď nemůžu dočkat, až začne být tepleji a hlavně sluníčko a až konečně zas vyrazíme do naši Zoo

Jaňous
od 30. 12. 2008

Neprodává v Bazaru

Tak my trávíme víkendy taky tak klasicky - společné vaření (na tom si dáváme záležet, to nás baví), společný úklid - to se sanžíme udělat raději během týdne, večer nějaký film, vínko, kino, procházka, výlety - v létě na kole, nebo autem na různý hrady, zámky atd., někdy nakupování - oblečení, jídlo, věci do bytu, s přáteli do baru atd ..... taková klasika, ale nenudíme se....no a o zkouškovým období,protože jsme oba studenti, se hodně učíme....

My momentálně trávíme víkendy rekonstrukcí bytu, ale jinak trávíme víkendy aktivně - výlety na hrady, zámky, zříceniny, výlety na kole, procházky. Občas kino a nějaká sešlost v hospodě. Taky samozřejmě návštěvy rodičů a příbuzných. Přes zimu tolik do přírody nejdeme, tak koukáme na filmy, hrajeme hry...ale většinou nás to doma moc nebaví.

bobisek
od 17. 7. 2008

Neprodává v Bazaru

Náš klasický víkend -polečně uklízíme, pak jdeme někam ven na oběd a odpoledne jdeme do fitka a pak do sauny, večer se podíváme na nějaký pěkný film

tak já s přítelem klidně vydržíme u tv celej den

pcsara
od 28. 10. 2008
Nemá galerii obrázků

My dost často jezdíme na koních

My máme každý víkend jiný,když je dcera na víkend u babičky,tak se vždy jednou za 14dní scházíme s přáteli buď u nás nebo většinou jezdíme na bowling,tenis,wellness víkend s přáteli je taky super ,tento víkend jedem do alp ale sami s přítelem. Když se nám nikam nechce tak se udělá velký úklid doma i na zahradě,vyčistí se autíčka atd Když je na víkend doma dcerunka tak vyrážíme na výlety a to i když je zima nebo jedem za rodinou.

Cituji Lilli: tak už se teď nemůžu dočkat, až začne být tepleji a hlavně sluníčko a až konečně zas vyrazíme do naši Zoo

taky se těčím až se ještě trochu oteplí a my vyrazíme do ZOO, a letos ještě chcceme někam zajet i jinam než do Brna, tam jsme pořád no a jinak někdy jen lenošíme u telky, uděláme něco málo na papu, povídíme si, zlobíme se a tak....já jezdím zatím za přítelem, takže víkendy trávíme u něj. Až budem bydlet spolu tak se to určitě změní. Jinak nědy jedeme na nvštěvu k někomu, někdy zase někdo k nám...chodíme na procházky, na delší výlety...no už jen aby bylo teplo to se toho dá daleko víc podnikat

Cituji pcsara: My dost často jezdíme na koních

tak tohle jsem milovala, jenže příteli holt k srdci moc nepřirostli, takže koně mi nechává jako "single" hobby ,
jinak, procházky se psem, výlety na motorce když je hezky, in-line brusle, jdem si zaplavat, večer kino, divadlo, kulečník, disco, nebo jen tak jdem do restauračky na jídlo, do hospody na pivo... a doma společný úklid, povídáme si, děláme blbiny, něco klohníme v kuchyni - vždycky se něco najde

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!