arrow
profile_image
Sharry
od 18. 10. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Vlasy od Petry na FB/ aneb kadeřnický salon BE Beauty Sokolovská, Praha 9 zkusenosti

arrow
profile_image
Sharry
od 18. 10. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Holky, musím se s Vámi podělit o otřesnou zkušenost se salonem, prezentovaným na Facebooku jako ,,Vlasy od Petry" aneb salon Be Beauty. Nějakým způsobem jsem na FB narazila na jejich stránku, kde prezentují celkem hezky vypadající práce kadeřnice. Objednat se lze vlastně pouze přes FB a objednací termín Vám dají tak za 3-4 měsíce a ještě s tím, že si od nich musíte nejprve předplatit voucher. Řekla jsem si, ze asi budou skutečně na úrovni a dobří, když se lze objednat pouze takto a za takovou dobu. Až ted vím, že toto je celkem chytrá strategie, jak si uměle vytvořit prestiž, ale budiž, vlastně proč ne, vždyť i já jsem se nechala lapit s voucher jsem zakoupila a objednala se za 3 a půl měsíce. Když se blížil den ,,D" zajistila jsem si hlídání svého ročního dítěte a v domluvený den vyrazila, během cesty mi však ze salonu přišla sms, ze jim neteče voda a musí mi návštěvu přeložit. Vzhledem k čekací lhůtě a zbytečné cestě a zbytečnému hlídání jsem samozrejme nebyla ráda, ale OK, stane se. Pomalu se ani neomluvili, jen mi stroze napsali, ze si mám napsat adminovi o novy termin, který byl dohodnout na další sobotu. Další sobotu jsem nemela hlídání, tak jsem syna odvezla k rodičům 100km od Prahy s tím, ze si ho vecer zase vyzvednu. Ráno jsem vyjela na domluvený cas do salonu a vzhledem k objížďce jsem měla mít několik minut zpoždění, což jsem okamzite napsalala tomu jejich asistentovi. Byla jsem v půlce cesty a přišla mi odpoved, ze me nejspíš nevezmou, ze Petra má vše na minuty a nikdo si nikdy nedovolí k nim přijít pozdě. Tato reakce me zaskočila a napsala jsem asistentovi, ze bych očekávala vstřícnější přístup, kdyz mi poslední navstevu zrušili ve chvíli, kdy jsem byla uz na cestě k nim a ze k nim nyní jedu 100km. Na to on mi napsal, ze mi vstříc vyšli a to novým termínem , to uz jsem začínala být vytočená. Za to by měli asi dostat medaili nebo co . Vzteky jsem šlapala na plyn tak, že jsem nakonec přijela v čas. Slečna na recepci mě usadila, já ještě asi čtvrt hodiny čekala na tu kadeřnici, která má vše na minuty . Kadeřnice přišla, byla celkem fajn, podívala se mi na vlasy a říká: ,, budeme muset zesvětlovat a to dnes nestihnu, tak si napište adminovi o nový termín. V tu chvíli jsem nevěřila vlastním uším. Říkám jí, ze to snad nemyslej vážně, že jsem jim před objednáním řekla, že budu chtít zesvětlovat a bylo mi potvrzeno, že si na to udělají dostatek času, že k nim jedu podruhé, podruhé zařizuji hlídání a dnes k nim jedu 100km, po cestě mi vyhrožuje její asistent, ze me nevezme, kdyz neprijedu absolutně včas a že mě zase pošlou domu?! Už jsem byla poprávu naštvaná, přesto jsem nebyla sprostá ani jsem nekřičela nebo něco, nejsem ten typ. Kadernice mi začala plácat nejaké žvásty, ze kdyby mi to udelala dnes, byla bych moc tmavá nebo by mi spálila vlasy, úplná blbost... jen mají ****** v objednávkách a prostě se jí to nehodilo mi ten den vlasy udělat. Napočítala jsem si v duchu do pěti, uklidnila jsem se a domluvily jsme se na termin opět další sobotu. Ejhle, po pár dnech mi od jejího arogantního ( zřejmě méněcenného asistenta) přišla zpráva, že k Petře choděj celebrity od kterých očekávají nadřazenost, ale co jsem prý předvedla já nemá obdoby a že mi vrátí peníze na ucet a ruší mojí návštěvu )) to uz jsem se jen smála, na co si to hrají a ujišťuji Vás, že jsem byla pouze lehce neříjemná a oni mi napsali toto?!, jako bych se snad válela vzteky po zemi 😊😊 no mají zajímavý přístup k zákazníkům... nicméně, objevila jsem jiné stránky a to LuxuryHair, který se podle mě snaží ,,Vlasy od Petry" kopírovat a od začátku úplně jiný přístup. Velmi milá slečna, termín za týden a dle fotek a videií bude práce stejně hezká, jen s tím rozdílem, že tady budete mít vlasy brzy a nebudete si připadat jak ovce, která se ani nemůže ozvat, když s ní oraj, jinak Vás nepřijmou Takze zkušenost směšná, smutná ani nevím, jak to definovat

arrow
profile_image
Sharry
od 18. 10. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

A těmi celebritami myslí Aničku Slováčkovou, to je tak vše, co k ním chodí za celebrity :-). K Aničce by se takto určitě nechovali. Nejhorší je asi u nich ten asistent, který má na starost objednávky a evidentně je to na něj moc složité. A chová se, jako by řídil síť hotelů Hilton 😊 čímž si kompenzuje jeho zřejmě malé sebevědomí.

arrow
Neprodává v Bazaru

Lol. To jsou fakt diletanti. V Praze je tolik super salonů, které tě mile objednají za pár dní a pomalu před tebou chodí v předklonu, protože jsi jejich vážený zákazník. Takže ti radím se vykašlat na nějaké pochybné neověřené facebookové stránky a vsadit na známé firmy. Můžu se zeptat, kolik si účtovali za ten voucher?

arrow
profile_image
La_luz
od 28. 4. 2017
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

arrow
profile_image
La_luz
od 28. 4. 2017
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Reaguji na Sharry:

Sharry, buďte ráda, že jste tam nešla!

Já mám tuto zkušenost

Byla jsem tam 31. března 2017. Věděla jsem, že chci zkusit balayage a nutně zkrátit vlasy. Ujala se mě kadeřnice Míša. Na vše mi řekla, že mi to nepůjde, protože nemám vlnité vlasy, protože je nemám vyfoukané atd. Nakonec navrhla techniku, kterou nikdo moc nezná - scrunch. Spočívá v tom, že vám totálně zacuchají vlasy pomocí hřebenu, cca do půlky nanesou odbarvovač, 3 hodiny si posedíte a pak to smyjí (bez šamponu a kondicionéru). Ujala se mě jejich asistetka, která mi začala mokré vlasy rozčesávat prsty. Bolest byla nesnesitelná! Na to mi majitelka salonu Petra řekla, že pro krásu se holt musí trpět. Kadeřnice Míša mě pak málo a špatně ostříhala - mám tam velký schod. Navíc mi také odbarvily místa na košili. Ani mi to neřekly. Kdybych nešla na záchod, nevšimla bych si toho. Když jsem je na to upozornila, daly mi 500 Kč slevu za tu košili. Odcházela jsem o 2200 Kč lehčí a totálně nešťastná. Neměla jsem vůbec sílu to řešit. Nedalo mi to a dnes jsem k jejich úvodní fotce s Aničkou Slováčkovou napsala tento komentář: ,,Také jsem doufala v to samé. Bohužel u mě se to nepovedlo. Odcházela jsem s vlasy se zrzavým nádechem, který jsem nechtěla. Kdyby šlo jen o barvu... vlasy byly zničené technikou zvanou scrunch, která byla navíc extrémně bolestivá (na to jsem dostala odpověď - pro krásu se musí trpět), vlasy byly navíc špatně a málo ostříhané, měla jsem obarvená místa na obličeji a košili s odbarvenými fleky. Za tohle všechno - cena přes 2 tisíce. Asi ještě dlouho potrvá, než se znovu odvážím navštívit nějaký salon. Rozhodně ale příště zkusím salon s vlastními webovými stránkami a recenzemi. Poté, co mě viděla kolegyně v práci, okamžitě zrušila rezervaci."

Před chvílí jsem okomentovala kadeřnický salon s názvem Vlasy od Petry. Po cca 1 minutě byl smazán, já byla zablokována! Takto řeší salon nespokojené klienty!

arrow
profile_image
Sharry
od 18. 10. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

No rak jeste, ze jsem se tam nakonec ani nedostala. Pokud se jim zdálo, ze se chovam nadrazene, tak to by teprve viděli, kdybych po tom všem měla jeste zmrseny vlasy. To je mi líto La_luz, snad ti někde vlasky brzy spraví. Ja jsem jim na FB samozrejme take napsala negativní hodnocení se stejným výsledkem, smazáno do 5ti minut. Za ten voucher jsem platila 2000,-. Opravdu nikdy jsem nezažila, ze by se někde takhle chovali k zákazníkům. Jak kdyby mi ty vlasy snad měli delat zadarmo. Mělo me napadnout, ze kdyby byli tak dobří, tak by neměli zablokované hodnocení, kterých asi jak tak koukám pozitivních moc není.

arrow
profile_image
La_luz
od 28. 4. 2017
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Vlasy to nějak zvládnou. Holt se víc zkrátí a pak zase dorostou . Doufám, že ti vrátili peníze za ten voucher. Zkoušela jsi ten druhý salon, o kterém jsi se zmiňovala? Já už bych do kadeřnictví bez recenzí a webovek nevlezla ani zadarmo. Na ty recenze jsem se té Petry ptala a říkala, že jí tam prý spamovala negativním hodnocením nějaká zákaznice (samozřejmě údajně bezdůvodně), tak to blokla. Dobré kadeřnické salony v Praze jsou prý Michal Zapoměl, Petra Měchurová, Hairborn a Oskar. Ale určitě je jich více . Kamarádka se objednala k Michalovi Zapomělovi do salonu. Bude platit cca 5000 Kč za střih a barvu a bude tam muset víckrát (cca 2x), protože prý musí stáhnout barvu a pak teprve obarvit atd. Je fakt, že pokud to má člověk špatně obarvený, asi není možné to udělat za první návštěvu. Ale přístup v tomhle salonu a v tom Vlasy od Petry je nesrovnatelný. Nemůžu říct, že Vlasy od Petry dělají špatný vlasy. Viděla jsem tam holky, který měly krásný vlasy, ale občas se jim to asi nepovede a oni se k tomu prostě nepostaví čelem. Mě přišlo hodně neprofesionální, že tam jdu s reálnou vizí balayage a oni mi řeknou, že to nejde, protože nemám vlnitý vlasy a udělají mi z návštěvy salonu noční můru. Což byl docela vtip.

arrow
profile_image
vlasyodpetry
od 24. 5. 2017
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Milá paní zakladatelko,
Dnes po upozornění jednou klientkou na tuto diskuzi jsem se rozhodla za celý salon na ni reagovat protože, jak se říká: Každá mince má dvě strany.Dovolte mi tedy poodhalit " tu naši". S politováním musím konstatovat že Vaše návštěva v našem salonu byla vskutku nešťastná.Nejprve nás postihla havárie vody, když jste byla na cestě.
Napodruhé jste jela se zpožděním a a tady bych se ráda zastavila.Nám, jako kadeřníkům je jedno že naše práce má díky zpoždění klientů skluz- bohužel jedna klientka přijde déle o pět minut,druhá o deset a třetí má těžké barvení na kterém se zpozdíme.Ten, kdo to odnese je klientka např. v sedm hodin večer, která musí čekat celodenní nabranou rezervu.Bohužel opravdu pro toto v salonu nemáme pochopení jelikož každý z nás je raději všude o hodinu dříve než aby přišel pozdě.Ale v pořádku- ne každý to máme takto nastaveno.
Co se Vaší návštěvy jako takové týče- 1) náš administrátor je kapacita co se týče organizace práce,nikdy nechodí pozdě a nemá rád pokud na něj někdo atakuje.
2) Za kadeřnickým křeslem stojím už pěknou řadu let a s chováním které jste v salonu předvedla jsem se nikdy nesetkala.Jsem si plně vědoma toho, že práce s lidmi je někdy náročná ale co už nemohu tolerovat je tlačení které z Vaší strany probíhalo ohledně zesvětlení ačkoliv Váš vlas na něj nebyl připraven.Vysušené konce které by působení silného oxidantu neustály,domácí pokus o melír který se nevydařil a jiné aspekty mě donutily Vám vysvětlit že pokud půjdeme do Vámi požadované služby- budete muset stejně jako desítky našich jiných klientek přijet ještě před začátkem běžné pracovní doby, jelikož půjde o barvení na cca 8-9hodin. Argumentování tím že Vás vlas to vydrží a že to chcete rychlejší metodou nerespektuji. Rozumím situaci, že většina žen v dnešní době jde do salonu a kadeřníci udělají co klient chce.U nás je to stejné, ale přece jen je jedna vyjímka-chvíle , kdy víme že něco není bez poškození vlasu reálné. Bohužel, je to Váš případ. Pokud odmítneme někoho nabarvit či vybrat metodu kterou klient určí -věřte, víme proč to děláme.V závěru vzato považuji to za určitý projev profesionality.My jsme v tu chvíli ti, kdo přichází o výdělek.
Jsem ochotna respektovat každou individualitu jakékoliv osobnosti do jediné chvíle- než na mě zvýší hlas.
Po Vašem odchodu byl celý salon několik minut zcela zticha, načež šokovaná klientka pronesla: Tedy Petro, obdivuji Vaše sebeovládání.
Jsem zcela přesvědčena, že s kadeřníkem je to jako s kamarádkou nebo s manželem- musíte si s klientkou " sednout".
Velice mě mrzí že nám se nepodařilo takovýto vztah navázat.
Jsem ale velice šťastná že jste nás navštívila - málem jsem díky tomuto setkání nepochopila jak fantastická klientela za námi stojí a chodit do práce je pak díky tomu radost a ne stres.
Přejeme hezký den

arrow
profile_image
Sharry
od 18. 10. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Milá Petro,

Po návštěvě salonu Luxury Hair, kde jste dříve pracovala a který se snažíte v těch lepších věcech kopírovat uz vubec nemam chuť, se s Vámi pouštět do nejake diskuze. Ale nedá mi to a toto bude moje jediná a poslední reakce.
Takze za prvé, je zvláštní, ze na negativní reakce zákazníci ať na Váš přístup či na výsledek Vaší práce na Vašem profilu na FB absolutně nereagujete a pečlivě obratem mažete a tady, kde nemůžete příspěvky vymazat najednou reagujete. Navíc máte raději zablokované hodnocení, což o Vás také dost vypovídá.

Za druhé, je zajímavé, že ten samý požadavek v Luxury Hair zvládli přesně za 4 hodiny s perfektním výsledkem. Termín jsem dostala cca za týden od objednání, nemusela jsem platit nic předem a pomalu se doprošovat o nové termíny, po tom, co jste ty původní z různých ,,důvodů" rušili.

Za třetí, shodou okolností vedle mě na křesle v Luxury Hair seděla Vaše další nespokojená ,,skoro klientka", která byla také velmi znechucená z chování a arogance Vašeho asistenta (manzela) Marka. Podobný scénář, několikrát zrušený termín z Vaši strany, nechutné chování a absolutní neochota. Víte, ne každá klientka nemá nic lepšího na praci než x měsíců čekat a pak k Vám několikrát jezdit bez výsledku, dopisovat si s arogantním blbem a ne každá je tak hloupá, že by si nechala nakukat, že když k Vám přijde v 9:30 ráno, že do konce otevírací doby nestihnete odbarvit vlasy u hlavy, kdyz jsou jinak blond a kdyz jste byla předem informována o tom, že bude chtít vlasy v horní části zesvětlit. Je pravda, že musíte být moc rádi za klientelu, která toto jednání vydrží.

Za čtvrté: Ani úplní profíci ( což Vy tedy určitě nejste) si nemohou dovolit takto jednat se zákazníkem. Tímto způsobem moc dlouho prosperovat nebudete, ale to poznáte časem sami.

Všem, co čtou toto téma vřele doporučuji salon Luxury Hair, jsou ochotní, mají rozumné objednací lhůty, profesionální kadeřníky a z výsledku jsem naprosto unešená.

arrow
profile_image
vlasyodpetry
od 24. 5. 2017
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Děkujeme .
Jsem nadšená z Vaší reakce.Pokud našeho admina nazýváte arogantním blbem pak by jste asi měla vědět, že na vytvoření funkčnosti stránek Luxury Hair nese lví podíl jelikož majitelku celý den zaučoval jak vlastně celý princip funguje,.Zároveň jsem mile překvapena z toho že kadeřnice z Luxury Hair dokáží dělat tak krásné vlasy( myšleno neironicky jelikož je sama obdivně sleduji) protože když jsme ještě fungovali jako jeden salon a došlo k mému vstupu do salonu, tak se tam do té doby dělali účesy z devadesátých let,tupírovalo se a dělala se trvalá.
Pokud jste tedy spokojená pak sdílím Vaše nadšení na obrovském posunu salonu Luxury Hair tak nad tím že jste na nové vlasy nemusela čekat dlouhou dobu.
Bylo by nespravedlivé aby jeden kadeřník dokázal pokrýt 100% klientů k maximální spokojenosti.
Přejeme Vám příjemné dny

arrow
profile_image
Sharry
od 18. 10. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Prý, že to nejde
Děkuji týmu Luxury Hair

arrow
profile_image
NikolT
od 25. 6. 2017
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Dobrý den koukám že nejsem jediná s otřesnou zkušeností asi nejhorší je to že jsem věřila,že se objednávám do profesionální péče.Asi to bylo podobné - poprvé zrušený termín kvůli stěhování a podruhé to jsem musela pochopit bylo kvůli malému na třetí objednaný termín jsem dorazila i přes to že jsem poslala aktuální foto a co chci mi také bylo řečeno že musím dostat náhradní termín,protože na tuto službu je potřeba více času když jsem se ptala jestli to mé vlasy udrží a nebudou zničené mi bylo odpovězeno že ne.Když už jsem konečně dorazila na termín tak jsem nepochopila proč tolik času když tam sedíte tři hodiny s něčím na hlavě a slečna kadeřnice stejně pracuje na někom jiném , po době osmi hodin jsem odešla s docela uspokojivým výsledkem , ale to bohužel po dobu než jsem vlasy umyla , byl to děs zničené chemlonové zpřetrhané vlasy při každém fenovaní mi jich hrozně vypadalo některé dlouhé jiné krátké a další upadavaly v průběhu fenovani.No nic neváhala jsem a Pertu kontaktovala chtěla mě vidět ,tak jsem dorazila a to byl šok ,bylo mi řečeno že mám krásné zdravé vlasy a co by jiná za to dala, to jsem nevěřila vlastním očím , nemluvím o aroganci a naučeném textu který byl na jedničku , pochopila jsem že nejsem první , udělaly mi hedvábí a bylo mi řečeno že u nich mi nic nepadalo a že asi já si špatně upravuji vlasy , nejsem hádaví typ když jsem se zeptala zda by mi mohla říci co jsem měla tři hodiny na hlavě arogantně odpověděla že né a že si nebudovala několik let jméno na to ,aby mi řekla co mi tam dala a já to přetáhla do svého salonu ,což mě neuvěřitelně urazilo ,protože kdyby chtěl někdo vědět z jakým materiálem pracuji na nehty ,nemám problém to ukázat šlo mi jen o to že když jsem psala do určitých instituci všude mi bylo řečeno ,že není přípravek který by mohl být na vlasech tři hodiny po hodině to je na vaše vlastní riziko.Je mi jen líto že to nejde napsat na její stránky a upozornit tak další holky ,protože po mě tam byly bohužel daší které dopadly stejně.A za tu cenu ktérá mi byla řečena to opravdu nestálo šílené.Teď už vím vlasy od Petry nikdy více ,hrozný salon hrozné jednání.

arrow
profile_image
vlasyodpetry
od 24. 5. 2017
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Dobrý den,
Recenze od majitelky konkurenčního salonu která využije našich služeb i přes fakt, že má ve svém podniku kadeřnice,následně reklamuje službu s tím že se snaží získat informace o používaných barvách nás nechává v ledovém klidu.Za Vlasy od Petry- Marek

arrow
profile_image
Gabiigabiii
od 26. 6. 2017
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Zdravím,

Nevěřím svým očím, když čtu Vaše příspěvky a kritiku na Petru. K Petře chodím již rok a půl pravidelně a poprvé jsem našla kadeřnici ke které mám naprostou důvěru. Petra již ode mě neslyší nic jiného než dnes to nechám na Vás, vymyslete mi nějakou barvu. Nikdy se mi nestalo, že bych odcházela nespokojená a to odcházím vždy s jinou, skvělou barvou. Ona ví nejlíp co vlasy zvládnou a co ne, přeci jen dělá v oboru již několik let a je opravdu velkou kapacitou. Buďte spíše rády, že Vám nenechá zničit vlasy jedním brutálním zásahem, hodně to vypovídá o vztahu, který k Vašim vlasům má.( O její lásce k vlasům mimo jiné vypovídá i to, že udělala den konzultací pro slečny, které nejsou jejími klientkami a snažila se jim pomoci s péčí o jejích vlasy) Nikdo z Vás by nechtěl spálené vlasy, jak k tomu v mnoha případech neuváženého zesvětlování vlasů dochází. Já sama jsem po Petře chtěla několikrát zesvětlit konce a jsem ráda, že mě nenechala, v tu dobu jsem neměla vlasy ve stavu, kdy by tento nápor zvládly a při další návštěvě s doporučenou péčí už jsem měla krásně zesvětlené konce, jak jsem si přála. Taky jsem podstoupila metodu scrunch, metoda je sice trochu bolestivější při rozčesávání, ale Péti asistentka Lucka se velice snažila, aby to nebylo tak hrozné, nemyslím si, že by se ovšem jednalo o něco, co se nedá vydržet. To, že tuto metodu moc lidí podle Vás nezná vypovídá především o tom, že se Petra snaží držet s krok se současnými trendy, které v kadeřnickém světě jsou. Petra se neustále snaží zlepšovat i přesto, že je dle mého názoru mistr v oboru. To stejné její kolegyně Míša. U Míši jsem sice neměla tu čest svěřit se do jejích rukou, ale věřila bych ji stejně jako Petře. Pokaždé, když jsem byla na návštěvě v salonu její práce byla neskutečná.
Jinak přístup ze strany salonu byl vždy naprosto perfektní, pokud jsem nemohla přijít na svůj termín administrátor Marek uvolnil termín v podobě Last minute pro nové klientky a mě bez problému dal termín nový.Chování Marka bylo vždy velice milé a profesionální a to jak po chatu na FB, tak při osobním střetnutí v salonu. Co se týče Vašeho problému s pozdním příchodem, uvědomte si, že vy byste také nechtěla být klientkou, která přijde na večerní termín a musí čekat kvůli zpoždění klientky z dopoledne. Jinak každé barvení je jinak náročné a potřebuje jiný čas, občas se prostě stane, že si u Péti posedíte déle, ale ona dělá všechno pro to, aby všechny klientky odcházely naprosto spokojené.
Já si celý salon a jeho přístup ke klientkám nemohu vynachválit. Prošla jsem mnoho salony, ale až tady jsem poznala naprostou spokojenost a doufám, že už do jiného salonu nebudu muset.
Petra je perfekcionistka a to se odráží na celém salonu. Každý kdo projde Petře nebo Míše pod rukama pochopí, že čekací doba není žádný marketingový tah, jejich práce jsou naprosto fantastické a já už bych neměnila !

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené