arrow
profile_image
Cassidy01
od 26. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ahoj holky,
v říjnu jsem si koupila kotníčkové boty v Deichmanu. Jenže za nedlouho se mi po i krátké chůzi (cesta do školy, cca 800 m) začal rozepínat zip. Dávno jsem myslela, že jsem paragon vyhodila... Jenže při úklidu jsem ho objevila a s nadšením jsem hned dnes poslala přítele, aby mi po cestě z práce boty vyreklamoval. Boty jsou hezké a chtěla jsem je ještě nosit. Prodavačka prý zip zkoumala a vzkázala mi, ať se jí přijdu do prodejny projít a že chce to rozepnutí vidět, že ona tam vadu nevidí!! Prvně jsem si myslela, že si přítel dělá srandu... Boty stály 550,-Kč a fakt kvůli nim kolečka po obchodě dělat nebudu! Je to vůbec normální?

arrow
profile_image
Cassidy01
od 26. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Zapomněla jsem do názvu napsat reklamace OBUVI

No to je teda přístup k zákazníkovi... Ale zas co se dá čekat od bot za 550,- ... Já se už Deichmanu vyhýbám obloukem.. Ale už z principu bych tam klidně šla, pokud bych měla čisté svědomí a věděla bych že se mi zip i v prodejně rozepne-tak proč ne.

arrow
profile_image
Cassidy01
od 26. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Cokoladovazelva: Ale už z principu bych tam klidně šla, pokud bych měla čisté svědomí a věděla bych že se mi zip i v prodejně rozepne-tak proč ne.

Tak to já teda ani náhodou Teda samozřejmě tam půjdu, ale rozhodně se procházet po prodejně nebudu... Nejsem žádná opička, abych před prodavačkou chodila dokola prodejny a čekala, až se mi rozepne bota!
A že byly ve výprodeji poslední kusy za 550,- neznamená, že si je na sebe vezmu 3krát, ne?

Reaguji na Cassidy01: Heleť já napsala co bych udělala já a né co máš udělat ty..! Jak řikám, pokud bych veděla že se mi ta bota určitě rozepne tak proč z tý prodavačky "chytrý" neudělat trochu i.... ..

Cituji Cassidy01: A že byly ve výprodeji poslední kusy za 550,- neznamená, že si je na sebe vezmu 3krát, ne?

No co já vím tak v Deichmanu takhle boty stojí normálně proto jsou taky tak "kvalitní" .. ale o tom by byla asi jiná diskuze..

arrow
profile_image
mitternacht
od 12. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Cassidy01: No já mám podobný problém. Loni jsem si koupila zimní boty od St. Oliver. Prodavačka přísahala, že do nich nepoteče. Tak jsem si je koupila a začla v nich chodit. Když je mokro, tak mám úplně promáčené ponožky, šla jsem tedy reklamovat. Prodavačka řekla, že nevidí žádnou zjevnou vadu a ať si koupím impregnaci. Na její doporučení jsem si koupila jakousi za 200 Kč a doma nanesla dle návodu...a...a do bot teče vesele dál. Mám toho plné zuby. Jenže nevím, zda je mám jít reklamovat znova a tentokrát se nenechat odbýt? Kupovala jsem je před rokem a téměř nejsou nošené. Jenže se bojím, že je pošlou na reklamaci a za měsíc se mi vrátí s tím, že reklamaci neuznali. Mám pak šanci se bránit, když do nich fakt teče?

arrow
profile_image
Cassidy01
od 26. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Cokoladovazelva: Heleť já napsala co bych udělala já a né co máš udělat ty..!

Vždyť jsem Ti napsala, že takhle ztrapňovat se nikde nebudu Další no comment....

Spíš jsem se chtěla zeptat někoho, kdo má opravdu podobnou zkušenost nebo ví, jak by měla prodavačka postupovat.

Reaguji na mitternacht:
Tak já nevím, projít se s prodavačkou po městě? Ne, sranda. Já jsem z toho docela v šoku, přece prodavačka by měla na žádost zákazníka zboží k reklamaci poslat, ne? A pak nějaký "odborník" závadu posoudí. Ale tohle....Taky vůbec nevím, co s tím

arrow
profile_image
mitternacht
od 12. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Cassidy01: Půjdu jim to omlátit o hlavu a bude

arrow
profile_image
Cassidy01
od 26. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji mitternacht: Půjdu jim to omlátit o hlavu a bude

To mě čeká asi zítra

Tak musíme si vybrat dobu, kdy tam bude nejvíc zákazníků a alespoň nějak přitáhnout pozornost - nemají to prý moc rády a někdy povolí (=rada kamarádky a možná na ní něco bude)

arrow
profile_image
mitternacht
od 12. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Cassidy01: tak to je dobrý tipto taky někdy zkusím

arrow
profile_image
magdina
od 6. 9. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Tak já teda taky loni v létě nakoupila boty u Deichmanna a hned po druhé chůzi se mi poničila podrážka. Šla jsem reklamovat, a prodavačka mi to v pohodě vyměnila.Možná taky záleží na prodavačce, ale od té doby chodím kolem tohohle obchodu velkým obloukem.

arrow
profile_image
Cassidy01
od 26. 5. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na magdina:
Tak to jsi měla štěstí. Je fakt, že jsem zatím reklamovala boty jen u Bati a v A3 Sportu a taky všechno v pohodě Ale všude se nějaký blbec najde

arrow
profile_image
Tanja77
od 1. 7. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na mitternacht: S mým bývalým přítelem kdysi jednali v prodejně obdobně, zakoupil nějaké boty k horské turistice, a přes ujišťování prodavaček do nich teklo. V prodejně drze tvrdili, že to není možné, on to pojal jako komedii, a dovezl si do obchodu kýbl s vodou a udělal scénu před všemi zákazníky. ) Ale to samozřejmě není návod.

Cituji Cassidy01: Nejsem žádná opička, abych před prodavačkou chodila dokola prodejny a čekala, až se mi rozepne bota!

Naprosto souhlasím, pokud chce prodavačka na vlastní oči vidět, že se zip rozepíná, tak bych jí navrhla ať se v botech po prodejně prochází sama... Nejspíš se jí nechtělo vyřizovat reklamaci tak přítele takto odbyla

arrow
profile_image
Gigigirlone
od 23. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji mitternacht: Mám pak šanci se bránit, když do nich fakt teče?

já bych tam šla až bude sníh, a rovnou v prodejně se zula a ukázala jak do nich neteče...
Rovnou zavolej na ČOI a nepárej se s nima!

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené