arrow
profile_image
vilaamalka
od 18. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji tyweee: Oprava i diagnostika by měla jít za firmou, co ti prodala telefon. Tedy slušný firmy to tak mají.

Tomu nerozumím...? Mobil ti prodá třeba firma X, ale pokud je to v záruce a je to oficiální česká distribuce, tak to pošlou do oficiálního servisního střediska Y pro danou značku, kde to diagnostikují a příp. opraví. Přece na tom nebudou držet záruku sami a opravovat to na vlastní náklady...?

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

VIP

Reaguji na vilaamalka: Tam, spíš než oprava mělo byt psané doprava + diagnostika. A myslela jsem to v tu dobu, kdy se zjistí, že je to nezáruční oprava, tak i tak by to neměl zákazník platil.Oprava při nezáruční poruše je kravina Vypadlo písmenko....

arrow
profile_image
vilaamalka
od 18. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji tyweee: že je to nezáruční oprava, tak i tak by to neměl zákazník platil

Co by neměl zákazník platit? Tu diagnostiku si doopravdy naúčtovat můžou, je to proto, aby si lidi nevymrčovali zbytečný posílání na záruku, když jim to evidentně neuznají a prve to zvážili, jestli to nenechat opravit mimo záruku za peníze. (typickej příklad - nefunguje mobil, protože se do něj dostala vlhkost, pozná to už prodejce, když ten mobil rozdělá, ale zákazník tvrdí, že mobil nikde nenamočil...)

Cituji tyweee: Oprava při nezáruční poruše je kravina

ano, to záruční servis opravovat nebude, ale pošle to zpět jako neuznanou záruku... nebo jaks to myslela?

Cituji susanet: Tak ho tam poslali a je mi jasný, že mi řeknou, že to je moje chyba..

Proč by měli, já takhle měla problém s notebookem s klávesnicí to bylo tehdy tuším a taky to normálně opravili...a jednou když jsem reklamovala druhej notebook a byly s tím problémy a nakonec jim to trvalo strašně dlouho v tom servise, dýl než mají lhůtu, tak mi normálně vrátili za ten notes peníze a já si mohla koupit jinej...vim že to byl tehdy vyřizovat táta a docela byl namíchnutej, tak je seřval a hned to šlo, nevim zda by to udělali i kdyby se na ně šlo v rukavičkách, snad jo

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

VIP

Reaguji na vilaamalka: Tak mám asi štěstí, protože třeba Vodafone mi nikdy nezaučtoval diagnostiku, když mi neuznali záruku. A přijde mi divný, že to po někom chtějí. S tou vlhkostí se mi to stalo, i když vím, že jsem mobil nenamočila, neuznali reklamaci. Nabídli opravu za mý,ale to se nevyplatilo.. Oprava a nový mobil by stál podobně.

arrow
profile_image
vilaamalka
od 18. 11. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na tyweee:
Tak operátor má trochu jiné prostředky a kapitál (či jak to nazvat, prostě to není pár lidí, co mají plat podle toho, jak se daří) než malá firmička s jedním dvěma obchody a lidi jsou kolikrát hrozní. Divné to podle mě není, prostě to má odradit neodraditelné lidi, kteří by rádi opravu zdarma, i když na ni nemají nárok. Navíc na to jsou upozorněni předem.

Cituji tyweee: vím, že jsem mobil nenamočila

to mohla být i vlhkost - z páry, mlhy, v koupelně, zmoknout...

Cituji KatuskaBeluska: jim to trvalo strašně dlouho v tom servise, dýl než mají lhůtu, tak mi normálně vrátili za ten notes peníze

no to oni musí, pokud překročí 30denní lhůtu na opravu a ty jim to nepromineš

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

VIP

Reaguji na vilaamalka: Osobně bych si mobil asi jinde než u svého operátora nekoupila. Jednou jsem zkusila přímo zastoupení Nokie a reklamace děs a hrůza. Poslala jsem tam nakonec ČOI. Měla jsem dostat peníze, jelikož 3x ta samá závada do půl roku a nejen, že mi nechtěli nabídnout nový telefon, že nemám nárok,ale když tedy peníze, tak jsem je tahala z nich přes dva měsíce...

Jinak ten mobil, co jsem psala, tak on šel,ale najednou nešla paměťovka. Prostě ji to nenačetlo a bylo mi řečeno, že mobil byl namočen. Což jsem si tak v duchu říkala, že je divný, že jinak vše jede, jen tak karta, kde jsem měla fotky... A tu jsem nedokupovala, byla součástí balení. Že by třeba byl problém v tom.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené