arrow
profile_image
farahh
od 22. 7. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Sára2: že jsou povinní ti rtěnku vyměnit

samodřejmě že POVINNI rozhodně nejsou!!

Jestli to vymění, tak to bude jejich dobrá vůle. Ale určitě bych to při nejbližší cestě tam zkusila

Cituji farahh: Cituji Sára2: že jsou povinní ti rtěnku vyměnit

samodřejmě že POVINNI rozhodně nejsou!

Jestli to vymění, tak to bude jejich dobrá vůle. Ale určitě bych to při nejbližší cestě tam zkusila

pracovala jsem v řetězci, který spadá pod stejnou firmu jako např. Rossman a vím, že prodavačky v takovém případě měly povinnost výrobek vyměnit, možná to má Dm jinak ale spíše bych řekla, že v případě neochoty je problém na straně prodavačky, není nic jednoduššího, než rtěnku vyměnit a tu poškozenou dát k odpisu (je jedno jestli poškození zjistil zákazník hned u pokladny nebo doma, žádné zboží by se nemělo v prodejně otevírat a kontrolovat ale zákaznící to tak dělají a pak není divu, že jsou řasenky vyschlé a rtěnky poničené), mě to např. taky nikdy nenapadlo zboží nějak otvírat a koukat se jeslti je v pořádku, takže by se mi mohlo stát totéž ale určitě bych trvala na výměně nebo vrácení zboží.
Mě se tak ale jednou stalo, že jsem v Tescu koupila dva Cottage v kelímku a až když jsem je doma chtěla otevřít tak jsem zjistila, že jsou otevřené - oba, donesla jsem je v Tescu na recepci a oba jsem vrátila a neřekli ani popel...mě to přijde, že existují i lidé, kteří záměrně poškozují zboží...

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené