arrow
profile_image
Arinka
od 21. 12. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Roni22: Ahoj, ty jsi o ty iluze evidentně ještě nepřišla. To příjde časem. My jsme byli s přítelem na jaře v Babylonu v Liberci a konzultantů Partners tam byla půlka hotelu. Měli tam školení. Ty vulgarity, arogantní chování a hlášky typu "to jsem toho klienta zase och****" bych nenapočítala. Hlavně, že byli všichni v oblecích

arrow
profile_image
Roni22
od 24. 8. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Arinka: V žádných iluzích nežiju. Už jsem byla na firemním víkendu ve Frymburku, také kvůli školení a nic podobného se rozhodně neodehrávalo. Myslím, nebo spíš věřím, že si dost vymýšlíš. Dokud jsem neznala Partners, myslela jsem že gentlmeni už vyhynuli. Ale v této firmě není muž, který by mi nedal přednost ve dveřích. Jsou tu jen lidé, kteří vědí co chtějí a jdou si za tím. Všichni jsou zde velice milí a ochotní. A arogantního nebo vulgárně se vyjadřujícího člověka jsem ještě nepotkala a to jsem byla i mezi řediteli. .

arrow
profile_image
Arinka
od 21. 12. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Roni22: No dovol... Nadávali tam na ně všichni. Tvoje způsoby vyjadřování a známky bezpáteřnosti těm k těmto "poradcům" jasně přiřazují. Takže tobě kšefty určitě půjdou

arrow
profile_image
farahh
od 22. 7. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

nevím, oni jsou fajn při sepisování, ale likvidci tvého úrazu ti už nic nevyřeší. Myslím, že je lepší sepsat pojistku přímo se zástupcem konkrétní pojišťovny, který zná produkt velice detailně a s likvidací ti pomůže. Makléř zná jen povrchně produkty víc společností.

arrow
profile_image
farahh
od 22. 7. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

osobně mám s nimi velice negativní a smutnou zkušenost. Kamarádce pořád předělávali životní pojistku pro ni, manžela a jejich děti. Závěrem z toho byla pojistka za stejný peníze jen JEN PRO MANŽELA NA SMRT ÚRAZEM To je ta nejmenší možná pravděpodobnost úmrtí! Nejsmutnější na tom je, že z pojistky vypadla kámoška a už ji nikdo životně nepojistí páč je ve 40 V INVALIDNÍM DŮCHODĚ!! A ten makléř to věděl!. A o změnách v pojistce jim ani neřekl! Bylo to pro ni hodně smutné překvapení

arrow
profile_image
opportunity
od 29. 2. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Je celkem jedno, jaká je to společnost. Kdysi chytali lidi na strašení, co se může stát, když se nepojistí. Teď už je trh prakticky vyčerpaný, tak dělají "kontrolu" pojistek a dalších produktů "zadarmo". A při tom řeknou, co je možno předělat na výhodnější, tím si získají klienta. Tím, že některé produkty pochvání, si klienta přetáhnou na svou stranu.

Pojišťováci mají ze smluv provizi. Ale tu musí vrátit, když klient smlouvu zruší, nebo přejde jinam (myslím do dvou let). A teď jsou všichni v napětí, kolik budou muset vracet, protože většina trhu je právě o tom přetahování klientů odjinud.

Vždycky je to o tom, mít nového klienta... Jsou to vaše peníze.

arrow
profile_image
farahh
od 22. 7. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Tomáš: jak zadržoval? Co tím myslíte?

arrow
profile_image
farahh
od 22. 7. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

no tak to je vrchol drzosti! Překontrolujte si, co a komu platíte - přímo v pojišťovně! Kamarád si takhle u makléřky nechal pojistit nové auto, ta peníze od něj vybrala, ale smlouvu mu nedala. A jak se divil, když mu přišel dopis s pruhem od kanceláře pojistitelů, že je auto nepojištěné a pokuta 365 x 70,- = 25550,- Kč Prostě důvěřuj, ale prověřuj!!

arrow
profile_image
Roni22
od 24. 8. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na farahh: Dnes už to není pravda, poradci jsou velmi dobře školení. Navíc člověk na pobočce Vám říká jen naučené fráze, které budou výhodné vždy jen pro banku. Poradce může objektivně poradit a navíc klienta zastupuje i ve všem ostatním. Poradce od Partners dokonce upozorňuje klienta, že se něco mění, končí, nebo co by měl udělat a když to může odělat za něj, tak to udělá. Nebo klientovi alespoň poradí jak to má udělat. Dokonce tu máme i vlastního právníka, který může klienta zastupovat. To s tím předěláváním pojistek jak jste psala je opravdu děsné. Ale zajímalo by mě u jaké firmy se to stalo. Když Partners začínalo, tyto věci možné byly. Protože firma neměla takovou kontrolu. Nyní jsou poradci této společnosti natolik hlídaní, že by jim to opravdu neprošlo. Nemůžem měnit smlouvy, jen proto, že se nám to hodí. Musí to mít důvod, který uvidí i naše centrála .

arrow
profile_image
Roni22
od 24. 8. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Tomáš: Toto se mi bohužel stalo také . Paní od lišky si vzala smlouvy od mé mamky, ale už je nevrátila a já je získala zpět až díky mé garantce v Partners. Takové věci by se rozhodně dít neměli, ale bohužel to je jen a jen o lidech. Jak už jsem psala v předchozím komentáři, toto se u Partners rozhodně nestane, protože máme různé systémy pro kontrolu, navíc máme klientská centra, na která když zajdete a řeknete jméno poradce, který Vás poškodil, bude mít s toho poradce pěkný malér . Na peníze.cz uvidíte jak se o své klienty staráme. Můžete si vše zjistit sami, jsou tam různé kalkulačky, srovnání, vysvětlivky a pod. . Chceme, aby lidé byli informovaní a ne okrádáni .

arrow
profile_image
farahh
od 22. 7. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Roni22: to o čem se stalo kámoš řešil minulý měsíc a stalo se to právě u Partners. Chápu, že jste v branži nová, po školení, slepě věříte tomu co jste celodenně slyšela...ale věřte mi, že to nejsou objektivní informace
Navíc mluvíme o pojišťovnách a vy píšete: Navíc člověk na pobočce Vám říká jen naučené fráze, které budou výhodné vždy jen pro banku. A vy říkáte jako co? Jinak ani pojišťovny neuzavírají většiny podstatných smluv na pobočkách, ale naopak u klienta doma Samodřejmě, např. cestovní pojištění se k nim fakt neřadí

arrow
profile_image
Roni22
od 24. 8. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na farahh: Myslím, že je jedno, zda je to v bance či pojišťovně . Výsledky jsou stejné, nahrabat na klientovi co nejvíc. Pokud se to u Partners opravdu stalo, pak je klient oprávněn žádat po poradci škody a budu se divit, pokud tento poradce u Partners zůstane. Nechce se mi tomu ale věřit, poradce se totiž s klientem dopředu sejde a zeptá se ho, jestli mu to takto vyhovuje. Opravdu mě uráží, když napíšete, že něčemu slepě věřím. Chápu, že vy nechcete věřit někomu novému v oboru. Je to Váš názor. Ale věřte, že nejsem hloupý člověk a než než jsem do toho šla, tak jsem si pekelně ověřovala co to je vlastně za firmu . Samozřejmě chápu, že je těžké uvěřit, že se nějaká Česká firma ještě snaží . Také jsem tomu nevěřila, ale naštěstí jsem v sobě měla kapku naděje

arrow
profile_image
farahh
od 22. 7. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Roni22: tohle není vůbec žádná nová věc Už mají dost bohatou historii

arrow
profile_image
Arinka
od 21. 12. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na farahh:

arrow
profile_image
Arinka
od 21. 12. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na Roni22: Podívej se, měla jsem tam mezi poradci dva kamarády. Jeden měl učňák a narovinu mi řekl, že tam jde och*** lidi. Druhý zase měl sám pořád problémy s penězma a půjčoval si, kde to šlo.... Ale kecy měli naprosto stejný jako ty, takže místní vymývání mozků funguje evidentně pořád stejně... A že se ti nechtějí mnaše zkušenosti věřit? No, moýná by ses nad tím měla alespoň zamyslet. Fakt nemáme důvod tady nějakou firmu bezdůvodně špinit

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené