Emily,
ten Pozdrav slunci je jóga, né že bych jógu jako takovou cvičila, ale onehdy jsem byla v Řecku na dovolené a tam to cvičili na pláži každé ráno, tak jsem se přidala a už mi to zůstalo.Takhle se to nedá popsat,je to soubor cviků po sobě jdoucích, nic náročného,i když se příjemně zahřeju.Ale určitě se to dá někde najít možná i na netu.Jo a ta nuda na rotopedu je přesně ten správný výraz.Na stepperu se můžu uklánět,předklánět,cvičit rukama,zvedat činky,prostě je to pro mě záživnější.

Pumpkin,
já mám zkušenosti jen s tím rotopedem a pro mě nic moc,ale přítel je cyklista a říkal, že je nejlepší buď ten cyklotrenažer a nebo spiningové kolo.

od 18. 3. 2007

Cituji: stone
To jsem měla právě na mysli. Rotoped mě taky nebaví - tak nějak divně se mi na něm sedí a jede ...., chci koupit domácí spinningové kolo, ale přesto jsem nahlodána i tím crosstrainerem :-D

od 2. 11. 2006

Neprodává v Bazaru

holky prosííím můžete napsat kolik jste už zhubly a za jak dlouho a co cvičíte?děkuji všem za odpovědi

od 17. 1. 2007

Petruska
Když já nevim, kolik potřebuješ zhubnout. My jsme tu takové, jak tak pozoruju, co nejsme silné, spíš se snažíme tu postavu uchránit před tloustnutím.

Cituji: Petruska
Já jsem v tomhle směru spíš amatér, ale co jsem tak pochopila a vyzkoušela,tak rotoped je spíš tak trochu lážo,plážo.Určitě se ozvě někdo,kdo s tím má zkušenosti, holky tady o tom hodně píšou.

Cituji: Katka
holky prosííím můžete napsat kolik jste už zhubly a za jak dlouho a co cvičíte?
Přesně jak píše Katka,taky si myslím, že se u nás jedná spíš o zhubnutí pár kil ( rozmezí 3-10?) a tvarování a posléze udržování se ve formě.
Já jestli můžu mluvit za sebe,tak jsem zatím nezhubla nic,ani na váhu, ani na objem,ale očekávám zázrak, jelikož jsem dneska začala jíst Hydroxycut 24.Potřebuju shodit tak max.5 kilo,zatím snaha marná.
Petruško určitě si přečti předchozí příspěvky,je tam spoustu zajímavých poznatků a zkušeností od nás všech,co si tu "povídáme".

Neprodává v Bazaru

Nějak se mi to obrátilo, ale určitě pochopíte, co jsem komu psala

nikča
od 9. 1. 2007

pumpkin
Na ten typ spinningového domácího kola se Ti podívám zítra-dnes bohužel sloužím v práci.Mě také rotoped nebavil-byl to jen věšák na věci,ale pak jsem začla chodit na spinnig a ten mě chytnul.Bydlíme na vesnici,a tak abych nemusela ještě večer zpátky do města na spinning,koupila jsem si domů kolo.Pustím si do MP3 nahlas muziku a podle rytmu písniček šlapu- většinou running a rychlé kopce s malou zátěží,rovinky jen na úvod a závěr.Koukám do zahrady,poslouchám muziku a i když moje 3 děti zlobí,tak na 40 min je neslyším a mám to jako relaxaci.
ahoj a držím palce s hydroxycutem !

Holciny mam dotaz. Vy co uz berete dele Hydroxy Cut hubnete celkove nebo jen urcite partie Amanda

nikča
od 9. 1. 2007

amanda1
Milá Amando-zhubnout jen určité partie je nemožné a vždy když to někdo slibuje tak podvádí.Hubnutí je vždy celkové,nejvíce je vidět tam,kde je vrstva podkožního tuku nejmenší,naposledy se projeví v místech s nejsilněší vrstvou tuku.(bohužel)Také záleží, zda hubneš jen tuk(tak je to správné) nebo zda ztrácíš i svalovou hmotu.(to je špatné,protože se tím zpomaluje metabolismus).S HC se Ti bude hubnout dobře,pokud budeš pravidelně alespoň 3-4x týdně aerobně cvičit (t.zn. nižší intenzitou) alespoň 35-45min. Jíst 5-6x denně malé porce s omeznením tuků, s převahou sacharidů dopoledne a bílkovin odpoledne a pít 2,6-3l tekutin denně.(To jsou doporučení,která mi dal dietolog)
držím palce a dej vědět ,jak to jde.)

od 2. 11. 2006

Neprodává v Bazaru

já bych potřebovala zhubnout 4 kila,jak už jsem psala...nevím jestli mi bude stačit jedno balení ale asi to bude chtít druhé.no uvidím jak mi to pujde od pondělí začínám...ale chtěla jsem poradit s tim cvičením..co cvičíte kolikrát týdně a jak dlouho...díky moc

od 17. 1. 2007

Petruska
Já cvičím denně. Když nejsem ve fitku, cvičím doma aspoň 3/4 hodiny. Za půl roku jsem nezhubla ani kilčo, spíš naopak, ale zformovala se mi postava. Nemám už tak asymetrickou figuru, tzn. úzká ramínka a široké boky, jsem taková pěkně souměrná.

od 18. 3. 2007

Emily
Ahoj, tak beru zpět - nějak jsem si myslela, že mluvíte o "stepperu" (ten mě opravdu nebaví). Dnes jsem u kamarádky vyzkoušela její crosstrainer - Orbitrek - má ten z TV shoppu, jmenuje se to FitnessKing. Zdál se mi docela fajn, ale je nějak moc levný, kolem 4000,-. Jelikož se v eclipticalech vůbec nevyznám, moc moc prosím, na jaké parametry mám koukat. A vážně je to cvičení účinnější pro spalování než spinningové kolo - tedy to domácí. Díky :-D

Jo, a taky mi dnes přišel HXC24, už jsem si vzala tabletu před pozdním obědem a 2 noční před večeří, tak jsem zvědavá. Zatím mi je fajn a to jsem do sebe nalila i jedno slabé kafe po večeři. Snad to se mnou nepraští. :-))

žoržína
od 15. 4. 2007

Neprodává v Bazaru

katka, tak to jsi přibrala svalovou hmotu,svaly formují postavu, tuk máš fuč.

Pro Nikcu Dekuji za odpoved Ja mam z hubnutim zkusennosti ze hubnu jen urcite partie ,tak proto muj dotaz. Ted jsem si dala udelat prsa a nerada bych o ne prisla .Preci jen staly balik .Tak proto ten dotaz. Hydroxy Cut zacnu brat pristi Ctvrtek nebot jsem v zahranici ale uz na me v Praze ceka .Tak se moc tesim Vsem co se dari hubnout preji hoooooooooooodne uspechu. Mam radost ze z nas vsech budou stihle gazely hlavne ted v lete Amanda

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!