arrow
profile_image
novyclovek
od 15. 9. 2015
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Ahoj,

mám takový dotaz, zejména na ty, kteří někdy rušili účet u České spořitelny. U této banky jsem byl mnoho let, ale postupem času jsem zjištoval, jak je nevýhodná, všude poplatky a na pobočce mi ani nic lepšího nemohli nabídnout (údajně). Tak před nějakou dobou jsem přecházel k bance, kde jsem zajistil u zrušení původního účtu u ČS. Účet v nové bance už klasicky používám. Hned mi pak ale volala paní z ČS, proč účet ruším, co mi nevyhovuje a že po x letech je škoda odcházet.Prý když si účet nezruším, tak mi ten účet nechá úplně zdarma + ještě nastaví výhodný úrok extra (najednou to šlo i po telefonu). Tak jsem ji na to kývl, účet zdarma, který nemusím využívat ještě s nějakým úročením.
Teď ale zjišťuji, že dva účty nevyužiji a tak u ČS v nejbližších dnech zruším. Bohužel to nejde online, jak to mají už některé banky, ale na pobočce. Máte někdo zkušenosti s rušením účtu u ČS? Přijdu na ůpobočku, řeknu, že chci zrušit ten a ten účet a bude to. Asi do mě budou něco hučet, ale doufám, že účet zruší hned, prý tam žádný výpovědní lhůta není. Jak to bylo s rušením vašeho účtu?

arrow
profile_image
oudi
od 21. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Samozřejmě že účet bez problému zruší. Výpovědní lhůta je irelevantní v případě, že tam nemáš už žádný nastavený trvalý příkaz nebo když už víš, že Ti tam nepříjde žádný peníz. Pak Tě vůbec výpovědní lhůta nemusí zajímat. Dostaneš papír o zrušení účtu a je vyřízeno. Jestli chceš aby zrušení zabralo co nejméně času a aby neměli argumenty proti rušení, řekni třeba že u konkurence pracuje tvoje mamka/sestra/kamarád a že ho chceš mít tam. Každý průměrně inteligentní člověk na přepážce to pochopí a nebude do tebe "hučet". Jinak já osobně mám účet u ČS zdarma a přecházela jsem od GE, kde jsem ho měla též zdarma.

arrow
profile_image
novyclovek
od 15. 9. 2015
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Cituji oudi: telefon

Děkuji za odpověď, možná tam zajdu ještě dnes. Sice po telefonu jsme se dohodli, že zatím necháme, ale prý můžu kdykoliv zrušit, na účtu nemám žádné trvalé příkazy, v nové bance mám už vše nastavené, jen čekám na platební karty.V tom starém jsem jim nechal jen nějakých 200 Kč na případné poplatky

arrow
profile_image
baraova
od 15. 8. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

a můžu se zeptat, jaký extra úrok ti nabídli? pokud je to nad 2 %, tak bych si to nechala a trochu naspořila

arrow
profile_image
novyclovek
od 15. 9. 2015
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Reaguji na baraova:
To jsem si původně také myslel, ale ten jejich "extra" úrok je asi snad jen 0,5 %, což se nevyplatí, to si můžu rovnou založit třeba i nové banky spoření s úrokem 1,3 % a peníze budu mít stále k dispozici.

arrow
profile_image
baraova
od 15. 8. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Aha, tak to je výsměch... já mám na běžném účtu cca 1%

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené