od 17. 1. 2009

Neprodává v Bazaru

Tak by mě zajímalo, co a kolik toho za den sníte. Nemyslím když zrovna držíte dietu, či naopak jedete na návštěvu k babičce(babičky jsou všechny stejné), ale zkrátka když si udržujete svoji postavu, kolik toho během normálního pracovního týdne do sebe denně dostanete.
Ptám se proto, že mám ve srovnání s mými kamarádkami asi slušný apetit (názor mých přítelkyň, přítele a části rodiny), ostatně je to na mně vidět, jsem holka krev a mlíko. Jenže už mi dááávno není 17 a začínám se v některých partiích zaoblovat víc než je zdrávo, proto se ptám:

Co je normální sníst během jednoho dne, když je vám necelých 25let a máte fyzicky NEnáročnou práci či studium?

od 15. 2. 2009

já většinou
jogurt+vločky
chleba+mazlanina+šunka
zeleninovej salát
pořádnej oběd
jogurtový mlíko
náký krekry se sýrem
pořádná véča.....a to momentálně hubnu, když nehubnu tak je to jen trochu méně zdravé, více tuku a cukrů (bonbonky, sušenka, čokoládička)...taky můžu zdlábnou až 3 jogurty denně, dvakrát večeřím a občas i obědvám....A celej den chroupu nákou zeleninu (ta se přece na tloustnutí nepočítá), případně sýr, šunku z lednice vyžírám

Myslím že tohle hodně individuální, já jsem žroutík, jím jednou denně a to od rána do večera a vždycky jsem byla spíš štíhlejší typ...Hubnu jelikož jsem si rozhodila metabolismus asi dvouměsíční hladovkou ze stresu (žaludeční neuróza, děsně rozkošná věc) a když jsem se dala dohromady a začla jíst běžným způsobem, tak to letělo nahoru....

rohlik,pomazankové máslo + uzenina
ovoce
něco co je u nás v závodní jídelně
zelenina
jogurt

strašně ujíždím na salámech

nihaso
od 20. 1. 2009
Nemá galerii obrázků

Já toho sním hromadu, všeho...

Tak třeba dneska houska s rybou a zeleninou, jogurt, balík sušenek, guláš a dva krajíce chleba, zmrzlina 3 kopečky, banán

pajaryba
od 23. 3. 2009

méně než
10 příspěvků

ahoj, dneska jsem snědla: 2 chleby s pomazánkou, plátkovým sýrem a šunkou, zeleninový salát, 1,5 bagety, banán, plundru z globusu...celý den jsem byla v práci a nestihla teplé jídlo a necítila jsem se dobře...samé rychlovky...člověk se nají a vůbec ho to neuspokojí

zlatkaz
od 22. 7. 2008

0    0
Nebyla hodnocena

Tak já obvykle :
snídaně 3 rohlíky s nějakým salámem, šunkou, máslem nebo sýrem, někdy moje domácí rohlíčky z listového těsta se zapečenou šunkou nebo sýrem někdy ale i sladké 3-4 koblihy, celý makovec nebo několik kousků nějaké své domací buchty či bábovky ke snídaní 0,5l mléko nebo kakao (miluju mléko alsp polotučné), kdz to nestíham, tak jídlo z pekárny u školy
svačinka jak kdy kdz mám v kabelce, tak nějaká sušenka, pití podle žízně
oběd jídlo ze školní menzy, šlichta nechutná, mini porce, takže někdy polévka a dva "obědy"
svačinkypo návratu domů pořád něco chroupám, buď neochucené burizony, nebo brambůrky, tyčinky, cornflaky, mandle, oříšky, všelijaké bonbony, sušenky....znáte to kdz je větší hlad, cokoliv, co je v lednici
večeřeobvykle ne dříve, než v 20:00 někdy vařím i v 23 a jíme o půlnoci , klasika uvařím, jako někdo jiný na oběd, jen bez polévky, zpravidla to s přítelem sníme všechno

víc si nevybavuji, ale podle názoru známých to s jídlem přeháníme naštěstí mám asi dobrý metabolismus, neboť nedělám vůbec žádný sport a pohyb mám jen z auta do autobusu a z autobusáku k šalině a z šaliny do školy a zpět, jinak dřepím v paneláku

zlatkaz
já zbaštit to co ty tak neprojdu do týdne dveřmi

od 15. 2. 2009

zdena73
to je to, co právě říkám na začátku, podle mě normální v jídelníčku neexistuje...Já jíst co ty tak to pár hodin pojdu na hlad...

daty
samozřejmě se také dokážu pěkně rozjet ale nemůže to být každý den. Nebo když grilujeme tak to jsou hody a taky mi je potom pěkně špatně .

Lucyyy
od 31. 7. 2008

0    0
Nebyla hodnocena

právě jsem dojedla za dnešek už asi sedmnáctej bramborovej knedlík, měla bych se stydět.. ale tak u těch to je něco jinýho, nedělám je tak často a mam je ráda.. jinak ačkoli vím, že jim hodně a na sladký jsem jak čert na hříšný duše, snažim se jíst i zdravě.. takže snídám vždycky jofurt, navykla jsem si na ovocný Activie, k svačině celozrnné housky, oběd pak co je doma právě uvařenýho a pak až do večeře podle toho jak mě honí mlsná.. jablíčka, jogurtík, ovoce, něco sladkýho.. ale na to kolik toho spořádám, tak asi můžu být za svoji váhu - 59kg - vděčná.. )

banán, krusantík, jogurt, jablko
losos, zelenina, jahody se šlehačkou
čokoláda - asi 3 štáfličky
zazvor slazeny
sardinky, zelina, presnidavka, bageta, maslo, syr, kiwi, maliny

olivia27
od 22. 3. 2009

Neprodává v Bazaru

Snídaně: jogurt Activie, krosan nebo zrníčková houska, kafe
Svačina: jablko, ale někdy nesvačím vůbec
Oběd: jelikož teď v práci nebereme obědy tak jím např. zase zrníčkovou housku
Večeře: chleba nebo rohlík s něčím (se sýrem, tuňákem v rajčatovém protlaku - ten miluju)..

No jak se na to tak dívám, tak je to s porovnáním s vámi jedna velká HRŮZA, nechápu proč mám pořád 5-6 kilo navíc...

naty76
od 29. 4. 2008

Neprodává v Bazaru

ráno: jogurt alebo tmave pečivo s pomazankou,
svačina jablko alebo musli tyčinka,
obed nejaké maso zelenina pripadne cestoviny, ale potooom keď sa dostanem domov tak sladkosti vyjedám a večer si dám ešte napr.sýr a šunku, potrebujem zhodiť tak 6 kg ale nemám pevnú vôlu...

No já jsem si včera přišla strašně přežraná, ale když si to tak zpětně čtu, tak mi toho nepřijde ani moc, jsem schopná sníst mnohem víc. Ale já mám většinou první jídlo tak kolem 3hodiny odpoledne (1odpoledne, když mám doma děti), a poslední včera bylo v 8 hodin, takže jsem to všechno zblajzla jen za 5 hodin

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!