bretina
od 1. 5. 2012

Ahoj holky,

Dnes mi přišly pokyny k odletu na dovolenou. Odlétáme na dovolenou v 11 dopoledne a přílet je o půl 6 večer, to by mi až tak nevadilo, že je celý den pryč. Ale z dovolené domů odlétáme už v 7 ráno, to znamená odjezd z hotelu kolem 4 ráno. Vím, že je toto normální, ale většinou to bývá tak že odlet nebo přílet je pozdě nebo brzo, a ne že mám oba dva cestovní dny v háji.

Asi je mi jasná odpověd, ale nemáte někdo zkušenost třeba s uplatněním slevy, protože ráno nestihneme ani snídani, to až pak někdy jídlo v letadle a to budeme půl dne hladem... Nebo dává hotel nějaké snídanové balíčky? Já byla na dovolené naposledy jako malý dítě, tak už si přesně nepamatuju jak to chodí. Díky

P.S. Nevěděla jsem přesně jak téma nazvat

Starshine
od 8. 5. 2009

Neprodává v Bazaru

my jsme z jedné dovolené odjížděli taky podobně, někdy před 5.ráno. A otevřeli nám tak půl hodiny předem jídelnu, abychom se mohli nasnídat (ne každý měl samozřejmě v tu dobu hlad, ale byla nám nabídnuta aspoń tato možnost). Nejlepší bude zkontaktovat cestovku, u které máte zájezd koupený, tam budou vědět podrobnosti. Nicméně mě dost překvapuje, že máte oba dny tak hloupé časy příjezdu a odjezdu, to opravdu nebývá běžné.

Chceš uplatňovat slevu na zájezd, který sis tak koupila? Tomu moc nerozumím..
Přece už v momentě nákupu zájezdu musí být jasná doba příletu i odletu.

Jancysska
od 8. 7. 2012

Neprodává v Bazaru

nám vždycky dávali snídaňové balíčky + v recepci při odhlášení pití

Tiakia
od 1. 4. 2012

Neprodává v Bazaru

Cituji bretina: většinou to bývá tak že odlet nebo přílet je pozdě nebo brzo, a ne že mám oba dva cestovní dny v háji.

První a poslední den je vyhrazen na cestu tak je to uvedeno u zájezdů cestovních kanceláří.

Cituji bretina: nemáte někdo zkušenost třeba s uplatněním slevy, protože ráno nestihneme ani snídani

Požádej si na recepci hotelu o balíček tedy řekni o něj delegátce.Slevu 100 korun za jednu snídani asi nedostaneš.

Sleva těžko, do cesty jsou většinou započítávány i ceny letenek - ta bývá u těhle letů podstatně, ale fakt podstatně nižší. S tou snídaní to záleží na hotelu, pokud je to nějaký all inclusive kolos, tak se s tím moc počítat nedá, ale pokud se jedná o menší penzion, jako bývají třeba hotýlky v Řecku, tak tam se většinou dá v pohodě domluvit.
Ono tyhle lety jsou fakt o dost levnější, tuhle jsem si kupovala letenky do paříže a zpět (na vlastní pěst teda, bez cestovky), a pokud bych letěla na večer tam a brzy ráno zpátky, stálo by mě to o víc jak polovinu méně, než kdy\ž jsem letěla ráno tam a večer zpátky (ale když už někam jedu, tak si radši připlatím letenky tak, abych s to víc užila)

Tiakia
od 1. 4. 2012

Neprodává v Bazaru

Cituji lezicipsik: Přece už v momentě nákupu zájezdu musí být jasná doba příletu i odletu.

no v ČR to tak nefunguje,řeknou ti nějaký čas odletu a ještě se může x krát změnit.

bretina
od 1. 5. 2012

ok díky za info.
Reaguji na lezicipsik:
mě bylo tenkrát řečený, že odlet je až v 10 hodin dopoledne, tak to asi posunuli na dřív

Cituji Tiakia: může x krát změnit

Aha netušila jsem nikdy jsem s cestovkou necestovala. Ale je fakt že do klasických destinací létá několik společností za den, tudíž mohou mít ve smlouvě dobu příletu i odletu vyhrazenou. A cestovka se v klidu může rozhodovat od koho nakoupí nejlevnější let..

Hanulllinecka
od 3. 6. 2011

Neprodává v Bazaru

Když zaplatíš zájezd, tak vždy k tomu dostaneš obecné podmínky, které jsou napsány menším písmem než je obvyklé. A v těchto podmínkách (které nikdo nečte bohužel) je napsáno, že první a poslední den slouží pro přepravu nikoliv pro účely vlastní dovolené. Takže na tohle se žádná sleva ze strany CK nevztahuje. Snídaňové balíčky byste měli samozřejmě dostat, ale je nutné nahlásit předem delegátovi, když budete mít tu poslední odletovou schůzku.

fretynka
od 21. 3. 2011

Neprodává v Bazaru

S tím nic neuděláš, kamarádce takhle jednu opravdu zkrátili dovolenou o den a stejně nic neuhádala. Původně měla letět domů druhý den nějak ráno a odlétala den předtím večer.

Přiznám se, že jsem s českou cestovkou byla jen jednou, dva roky zpátky. Před odletem jsme ještě dopláceli nějaký palivový poplatek. Pár měsíců na to jsem letěla s německou cestovkou. Ten samý hotel, lepší pokoj, lepší výhled, nižší cena, odlety jsem věděla už v době rezervace a nezměnili se, žádný doplatky před odletem... Teď sice kamarádce přehodili odletové letiště, ale slyšela jsem poprvé nějaký takový problém s německou cestovkou, jinak vždycky všichni kolem měli všechno v pořádku.

Nekaž si náladu a dovolenou tím, že Ti to trošku zkrátili a užij si to tam

anyme
od 5. 6. 2010

0    0
Nebyla hodnocena

jak píšou holky výš, první a poslední den jsou vyhrazeny na cestování. S letovým řádem cestovka nic neudělá, to je v kompetenci letecké společnosti.

Lady Flame
od 17. 12. 2011
Nemá galerii obrázků

Víš, kolikrát se mi stalo, že jsem tam letěla večer a nazpátek ráno? A nikdy mě nenapadlo uplatňovat nějakou slevu (stejně by žádnou nedali). První a poslední den je určen k přepravě, nikoliv k samotné dovolené, je to napsané i ve všeobecných podmínkách - doporučuji přečíst. Navíc časy letů jsou v kompetenci letecké společnosti, nikoliv CK.

Jinak co jsem tak zjitila, tak většina českých CK už začíná zveřejňovat i přibližné časy odletů, což je celkem fajn. Jasně, můžou se kdykoliv změnit, o tom žádná, ale letos jsem letěla 2x a pokaždé vždy podle předběžného plánu, takže super.

panmeloni
od 29. 12. 2011

Neprodává v Bazaru

Většina hotelů je schopná dát snídaňový balíček. Domluv se na něm na recepci hotelu. Kvalita se většinou dost liší...

schnauzer
od 14. 2. 2013

Neprodává v Bazaru

Na slevu zapomeň. První a poslední den je opravdu určen na přepravu. Ani tu poslední určitě zaplacenou noc, když to vezmeme do detailů, nevyužiješ celou.
Zeptej se včas na recepci, zda je možné, když odjíždíte tak brzy, zda je možné připravit brzkou snídani nebo balíček. Každá země i hotel to mají jinak.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!