arrow
profile_image
mishenka
od 19. 6. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Ahoj,

zajímala by mě odpověď na otázku, zda má eshop právo na Storno poplatek za zrušení objednávky? Objednala jsem si zboží a momentálně mě poslali služebně mimo republiku, a tak jsem objednávku zrušila (zboží by se stejně vráátilo, jelikož bych si ho nemohla vyzvednout). Má vůbec prodávající nárok na storno poplatek nebo je to pouze jejich výmysl.

Cituji mishenka: Má vůbec prodávající nárok na storno poplatek nebo je to pouze jejich výmysl.

Pokud ho má uvedený v obchodních podmínkách a ty uzavřením kupní smlouvy s obchodními podmínkami souhlasíš, pak ano...

arrow
profile_image
Lady Flame
od 17. 12. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Mrkni do obchodních podmínek, mělo by to tam být napsané.

Reaguji na mishenka: Pokud to má eshop v obch. podmínkách, tak ano, může ti naúčtovat storno poplatek. Zkus se s nimi domluvit, že ti to zboží pošlou až budeš doma.

arrow
profile_image
Maui
od 20. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Podle mého je to blbost, protože v E-shopu máš nárok na vrácení zboží do 14 dní, takže stornopoplatek bych viděla maximálně do výše poštovného a i tak bych se hádala, ať mi to teda pošlou, že jim to mileráda vrátím.

arrow
profile_image
mishenka
od 19. 6. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Taky si to myslím. Nicméně balíček ještě ani není poslaný, nevím jaký je v tom tedy promlém, ještě když se člověk slušně omluví. Ale než to platit, tak to si ho raději nechám poslat a dohodnu se s poštou.

arrow
profile_image
Tiakia
od 1. 4. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji mishenka: Taky si to myslím.

Myslet si můžeš co chceš co mají v podmínkách?Tím je nutno se řídit.

Reaguji na Maui: To sice ano, ale zboží vracíš, protože se ti nelíbí, nebo má nějákou vadu. Ale pokud si něco objednáš, oni to zabalí, udělají potřebnou administrativ a někdo jim to stornuje vzniknou jim náklady, které chcou samozřejmě zpět. Dělá to takhle většina e-shopů, pak si totiž nákup a storno kdyžtak rozmyslíš.

arrow
profile_image
Maui
od 20. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Lafelay: tak balí a posílají to stejně.....

Reaguji na Maui: No to jo, ale tobě by se taky nelíbílo, kdyby jsi zabalila dejme tomu 100 balíků, nadepsala adresy, dala si s tím práci a 80 kupujících by ti před odesláním napsalo, že balíky nechce Takhle mají e-shopy aspoň nějákou jistotu, že když si objednáš, budeš to opravdu chtít a pokud ne, uhradíš jim náklady.

arrow
profile_image
mishenka
od 19. 6. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Dle § 53 odst.7, Občanského zákoníku, můžete od kupní smlouvy uzavřené přes internet odstoupit bez SANKCE a bez udání důvodu, do 14 dnů od jejího uzavření. Tedy, i pokud by se samotná objednávka považovala za uzavření smlouvy, máte právo bez sankce do 14 dnů tuto smlouvu zrušit odstoupením.

Třeba to někomu dalšímu pomůže, je toz právní poradny.

arrow
Neprodává v Bazaru

Cituji mishenka: , zda má eshop právo na Storno poplatek za zrušení objednávky?

Podle mě ne,ale do podmínek si to uvádí hodně firem,ale jak z Tebe ty peníze chtějí vymáhat?Soudit se nebudou a pochybuji,že někdo ten poplatek uhradí.
Neuhradila bych to,máme e.shop a opravdu si nedokážu představit,že bych požadovala storno za zrušení objednávky,je to blbost.
S tím,že se plno balíků vrátí a že se objednávky ruší obchod počítá.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené