nehodnocený
uživatel

domluva s prodejkyní jasná, zboží jsem si rezervovala s tím, že v nejbližších dnech zaplatím, prodejkyně mě další den zkontaktovala, jestli to tedy vážně chci, že má další zájemce, tak jsem odpověděla, že už jsem zaplatila a myslela, že jsme domluvené, takže mají zájemci smůlu... a dnes ? prodejkyně píše, že nemuže prodat protože jí halenku rozkousal králík... nepřijde mi to fér jednání a prodala beztak tam, kde dali víc.

Dne 14.5.2013 9:05 Katt napsal(a):
ahojky, moc se ti omlouvám, ale bohužel musím platbu poslat zpět některé věci co mám na prodej mám na spodku skříně a dnes jsem chtěla balíček odeslat a halenka a další věci byly zničené - mám doma zakrslýho králíčka a ten věci rozkousal a poničil.. moc se omlouvám, Katka / dnes ráno mi od paní došly peníze, chtěla jsem halenku zabalit a odeslat, ale bohužel přes noc byl králík puštěnej a byla pootevřená skříň; s tím, že mi to rozkousal už bohužel nic neudělám, stalo se - paní jsem ihned poslala platbu zpět a více nemám důvod se obhajovat, nikomu nic nedlužím.. to, že jsem se jí zeptala, zda byla platba odeslaná, že mám i jiného prodejce, to mi přijde naprosto normální a dělám to vždy, když se mi ozve nový zájemce(když peníze od toho, co se zeptal jako první, ještě nepřišly na účet), protože spousta zájemců rezervuje věc, řekne, že pošle peníze a pak můžu čekat týden a platba nikde..

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené