arrow
profile_image
mity
od 6. 6. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

pořád se ohánějí životností bot a vnitřními předpisy prodejny, ale mají na to ze zákona nárok?Nejvíc mne štve, že malému by ty boty byly i příští rok, tak to alespon mohli poslat na opravu.Ale to ne, nikam to posílat nebudou, reklamaci zamítají.Když si madam ode mne boty brala a byla to ta stejná- tj paní vedoucí, mazala mi med kolem pusy, jak to pošlou a vyřídí a bla bla bla,a včera ha ha ha- obrat o 180 stupnů.Doufám, že si někde zlomí nohu, na těch botech od bati.A pokud Vám je líto peněz za drahé boty at pro sebe nebo pro děti a po pár měsících nechcete boty vyhodit, protože reklamaci Vám neuznají, na což mne i madam upozornila, že nošením ztrácí bota kvalitu a popraskání či podrážka prošoupaná např je při běžném nošení normální a že baleríny třeba mají životnost jen půl roku- neuznají Vám to, opravdu raději bežte do deichmana nebo někam jinam.

arrow
profile_image
marketahr
od 17. 3. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Laky: Pokud je obuv nošená denně,tak její výdrž není neomezená...

Na obuv je dvouletá záruka ze zákona a prasklá podrážka není rozhodně běžné opotřebení boty.
Někde jsou prodavačky tak školené, že mají zákazníka odbýt, nebo to alespoň zkusit, je fakt, že si to nechá líbit tak nejméně 50% lidí, takže proč to na ně nezkusit, že..

Základem je asi, aby člověk vždy věděl, na co má nárok ( a také na co nemá) a nenechal se odbýt..i prodavačka ( vedoucí) od Baty má nějakého svého nadřízeného

Cituji marketahr: Na obuv je dvouletá záruka ze zákona a prasklá podrážka není rozhodně běžné opotřebení boty.

prasklá podrážka po roce nošení bot je zjevné opotřebení boty,co se asi namáhá,když v botách chodíš.....ale jasně,že pokud si budeš stát za svým a tzv. otravovat,tak možná dojdeš k tomu,že botu opraví švec.Dvouletá garance je sice ze zákona,ale selským rozumem co bychom chtěli u bot za tisíc korun původem z Číny za zázrak.
Vím jak to funguje,jak jsou prodavačky mnohdy v presu ze strany vedení a někdy je docela s podivem jak si lidi pletou obnošenost a vadu výrobku.Jasně,prodavačky to nedávají ze svého,ale mnohdy přicházejí o prémie právě díky tomu,že přijmou reklamace,které jsou nesmyslné.
Jediné řešení je v takových obchodech nenakupovat.

arrow
profile_image
sugar glider
od 2. 12. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

holky a když si chci boty jen vyměnit (za jinou barvu) musím je nosit i s krabicí nebo stačí boty s cedulkama a účtenkou? nechce se mi tam tahat ta krabice...

Reaguji na sugar glider:
lépe s krabicí

arrow
profile_image
verysek111
od 25. 12. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Mám dvojí velmi dobrou zkušenost, Předloni jsem po skončeném létě reklamovala patofle
s prasklinou napříč podešve a okamžitě jsem dostala možnost vybrat si nové boty nebo vrátit peníze.Před týdnem jsem si koupila boty,které jsem doma po půlhodině nošení zavrhla,byly velmi nepohodlné.Druhý den s lístkem a krabicí,samozřejmě, jsem v obchodě dostala nazpět peníze.Podotýkám, že tam nemám žádnou známou.

arrow
profile_image
piskle300908
od 20. 11. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Myslíte že znají reklamaci na kozačky dnes koupené?Zkoušela jsem je tam byly mi dobré,přišla jsem domů a levá noha mě tlačí!

arrow
profile_image
Icy Rose
od 4. 4. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Ahoj. Mám úplně stejný problém. Kupovala jsem si balerínky, s krásnou kraječkou. Doma mám z Deichmanna lodičky velikosti 36 a vyzouvají se mi z paty. Měla jsem bohužel ponožky (ne silné, ale měla) a řekla jsem si, že mi budou bez ponožek akorát. Zkoušela jsem si o číslo větší, ale bála jsem se, že to dopadne stejně jako s lodičkami, tak jsem si vzala ty menší. Když jsem s nimi ale chodila celý den, málem jsem je prohodila oknem. Mám z nich puchýře jak blázen (dokonce jich mám 6!) Skoro nemůžu chodit. Podrážky jsem samozřejmě umyla a jsou jako nové, ovšem v příručce nebo záručáku, či co to je jsem se dočetla, že výběr špatné velikosti NEMŮŽE BÝT DŮVODEM K POZDĚJŠÍ REKLAMACI, ale také, že si je mám vyzkoušet ještě jednou doma, tak nevím, co si mám o tom myslet. Nechci reklamaci, ale jen jinou velikost. Má cenu tam s nimi chodit?

arrow
profile_image
Icy Rose
od 4. 4. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Tak jsem teď přišla. Bohužel mi paní řekla (nebyla moc milá, spíše jí asi nebavilo toto řešit a snad i za to, jak to vyřešila mohu být ráda), že mám ochozené paty (po ani ne 2 hodinách venku!) a dala mi dárkový kupon ve stejné hodnotě (jinak si je prý mohu nechat, protože tyto boty už neprodá, což je směšné, protože v zimě jsem si kupovala kozačky, které měly totálně sedřené špičky - byly z něčeho jako je semiš a podpatek také nebyl zcela nedotknutý). Jsem tak trochu natvrdlá a navíc výbušná a tak mám velice slabé nervy, tak jsem se ani neptala, jestli mohu kupon rovnou využít a naštvaně odešla. Když tedy pojedu do jiného města (jezdím přes něj stejně domů), stačí tedy vybrat boty (v mém případě stejné, jen o velikost větší, což jim asi bude jedno...), předložit kupon a nic neplatím? A mám jím i dát ten lístek, že jsem si ho "koupila" (ten kupon). Také mi přišlo divné, že jsem musela vyplnit nějaký papír (jméno, adresa, město), což mi prodavačka nevysvětlila, proč to. Myslíte, že když jsem vyplnila ten cár papíru, že kupon platí? Nikdo mi to nevysvětlil, do té prodejny mě snad už nikdo nedostane! Nikdy jsem totiž kupon tohoto typu nedostala a už vůbec jsem nic nevyplňovala, a tak nevím, jak to funguje. Budu vděčná každému, kdo mi napíše, boty musím koupit (pokud kupon nemá nic společného s tím podepsaným nesmyslem a normálně platí - ve smyslu, že je to dárkový kupon, takže bych neměla platit), hned pozítří?

arrow
profile_image
Susan-ka
od 20. 1. 2013
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Vymění

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené